• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار: 1503اخبار امروز : 0
9

سپیده خداوردی و تجربه ایفای نقش همسر شهید

  • کد خبر : 3201
  • 12 شهریور 1401 - 12:32
سپیده خداوردی و تجربه ایفای نقش همسر شهید

سپیده خداوردی، بازیگر نقش همسر شهید مجید شهریاری، از دانشمندان هسته‌ای ترور شده در سال ۸۹، نقشش در مجموعه «صبح آخرین روز» را یک زن تماما قهرمان دانست.

به گزارش ایسنا، سپیده خداوردی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره بازی در نقش همسر شهید شهریاری در سریال «صبح آخرین روز» گفت: این نقش را بسیار دوست داشتم؛ چراکه یک زن تماماً قهرمان پشت شهید شهریاری بود که او را به این مقام والا رساند و در ذهن مردم ایران ماندگار کرد. او هم زن بود، هم مادر بود و هم عشق. عشق بین این دو نفر در بسیاری از ذهن‌ها به یادگار مانده و هنوز هم درباره آن صحبت می‌شود. 

این بازیگر همچنین خاطرنشان کرد: همان‌طور که می‌دانید روایت قصه سریال صبح آخرین روز بر اساس نگاه خانم دکتر قاسمی، همسر ایشان بود و من مصاحبه‌های همسر شهید را خواندم و صحبت‌هایش را شنیدم. نگاه خانم قاسمی این بود که اگر بتوانیم حتی در ذهن یک نفر اثرگذاری کرده و یک نفر دیگر پا در این مسیر بگذارد و راه شهید شهریاری را ادامه بدهد، برایم بسیار عالی است.

«صبح آخرین روز» یک مجموعه در ژانر امنیتی ـ سیاسی است که به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی مصطفی علمی فرد ساخته شد. این سریال با موضوع زندگی شهید شهریاری اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما روی آنتن رفت. 

سپیده خداوردی که شامگاه جمعه، ۱۱ شهریور ماه در برنامه «شب فیروزه‌ای» حاضر شده بود در بخشی دیگر از صحبت‌هایش درباره علاقه به موسیقی، چنین گفت: اولین خانم در ایران هستم که نوازندگی کنترباس کردم. همیشه می‌گفتند که این ساز مردانه است و خانم‌ها نمی‌توانند آن را بنوازند اما من پایش ایستادم و اکنون بانوان هنرمند زیادی داریم که این ساز را می‌نوازند. 

سپیده خداوردی و تجربه ایفای نقش همسر شهید

بازیگر مجموعه های آوای باران، از یاد رفته، خانه امن و ترور خاموش سپس درباره فعالیت هنری این روزهایش اعلام کرد: یک سریال جدید داشتم که به تازگی پخش شد و یک فیلم سینمایی دارم که در جشنواره فجر حضور خواهد داشت، یک فیلم سینمایی هم در جشنواره کودک دارم. 

به گزارش ایسنا، جُنگ «شب فیروزه‌ای» هر هفته دوشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ از شبکه پنج پخش می‌شود. این برنامه که با اجرای سیدمرتضی حسینی روی آنتن می‌رود، در گروه تهران و شهروندی شبکه پنج تهیه و تولید می‌شود.

شب فیروزه ای شامگاه جمعه، ۱۱ شهریور ماه میزبان علیرضا افتخاری‌، خواننده و سپیده خداوردی، بازیگر بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=3201

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.