• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار: 1502اخبار امروز : 0
4

خاطرات مردمی از پیاده‌روی اربعین در «موکب مردم‌نگار»

  • کد خبر : 3208
  • 12 شهریور 1401 - 14:15
خاطرات مردمی از پیاده‌روی اربعین در «موکب مردم‌نگار»

تهران- ایرنا- قسمت‌های جدید برنامه «مردم‌نگار» با محوریت پیاده‌روی بزرگ اربعین از شنبه ۱۲ شهریور از شبکه دو سیما تحت عنوان «موکب مردم‌نگار» روانه آنتن می‌شود.

به گزارش ایرنا، در این مجموعه برنامه در گفت‌وگو با اقشار مختلف جامعه خاطراتی از پرچمداری مردم در پیاده‌روی اربعین نقل می‌شود.

گفت‌وگو با اصناف و حِرَف مختلف که تجربه حضور در این مراسم را داشته‌اند یکی از بخش‌های مردم‌نگار است.

از جمله این اصناف می‌توان به کادر درمان، عکاسان، مستندسازان، اصناف فعال در حوزه حمل و نقل، گروه‌های جهادی، خانواده‌های شرکت کرده در مراسم و … اشاره کرد.
همچنین  گفت‌وگو با مردم راهی شده و جا مانده از پیاده‌روی اربعین، گزارش‌های مردمی از سطح شهر، پخش خاطرات ارسالی مردم و  موشن گرافیک از دیگر بخش‌های این برنامه است‌.
مردم‌نگار کاریست از گروه اجتماعی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محمدحسام مدنی، کارگردانی میثم ملکی‌پور و اجرای فاطمه افشاریان که شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

سفرنامه اربعین به روایت «تا نیایش»

ویژه برنامه زنده تا نیایش ویژه اربعین حسینی به تهیه کنندگی میثم ریاحی در روزهای پایانی ماه صفر تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

این ویژه برنامه با موضوع پیاده روی اربعین حسینی و تشریح این سفر معنوی برای مخاطبان در ۷ قسمت از آنتن شبکه تهران تماشایی می شود.
ریاحی تهیه کننده برنامه تا نیایش (سفرنامه اربعین) گفت: این برنامه تبیین ویژگی های تربیتی سفر اربعین برای خانواده ها و تربیت خانواده مهدوی است که با بهره گیری از شرایط حاکم بر این اجتماع عظیم جهانی اهداف خود را تشریح می کند.
وی با اشاره به آیتم های تولیدی این برنامه اضافه کرد: مخاطبان در این برنامه شاهد سفرنامه حجت الاسلام و المسلمین مسلم داودی نژاد به همراه همسر و سه فرزند خود هستند که از شهر مشهد مقدس به سمت نجف اشرف و سپس از جاده موسوم به  طریق الحسین علیه السلام به سمت کربلا رهسپار می شوند.
همچنین در استودیوی بخش زنده برنامه که در یکی از مواکب بین راه احداث شده، داودی نژاد علاوه بر تشریح سفرنامه خود میزبان میهمانان مختلفی نیز است.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=3208

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.