• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار: 1511اخبار امروز : 0
4

چرا سام قربییان به «قفس» نرفت؟

  • کد خبر : 3617
  • 20 شهریور 1401 - 9:41
چرا سام قربییان به «قفس» نرفت؟

محمد حاتمی، کارگردان نمایش «قفس» درباره حضور نداشتن سام قریبیان در ترکیب بازیگران این نمایش توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش ایسنا، چند روزی است که نمایش «قفس» نوشته و کار محمد حاتمی اجرای خود را در تالار حافظ آغاز کرده است. در نخستین خبرهایی که از اجرا این نمایش منتشر شد، نام سام قریبیان نیز به عنوان یکی از بازیگران عنوان شده بود ولی تماشاگرانی که به دیدن این نمایش رفته‌اند، گفته‌اند که این بازیگر در نمایش بازی نمی‌کند.

در همین زمینه محمد حاتمی، کارگردان این نمایش به ایسنا می‌گوید: آقای قریبیان از ابتدا در نمایش ما بازی می‌کردند و حتی بازبینی نمایش با بازی ایشان انجام شد. ایشان در میانه تمرین عنوان کردند که در سریالی بازی می‌کنند ولی فیلمبرداری آن تا ۲۰ شهریور به پایان می‌رسد و ما از همان ابتدا نمایش را با ایشان و آقای یزدان فتوحی تمرین کردیم تا هر دو بازیگر در نمایش بازی کنند.

او ادامه داد: نمایش از آغاز با بازی یزدان فتوحی روی صحنه رفت تا فیلمبرداری سریالی که سام قربییان در آن بازی می‌کرد به پایان برسد ولی بعد کاشف به عمل آمد که نه تنها فیلمبرداری تمام نمی‌شود بلکه گروه سازنده سریال در شهری خارج از تهران به کار خود ادامه می‌دهند، بنابراین نمایش ما همچنان با بازی آقای فتوحی روی صحنه می‌رود.

چندی پیش نیز به دلیل بازی سام درخشانی در سریال «سووشون» که در شیراز فیلمبرداری می‌شود، اجرای نمایش «اهالی کاله» به کارگردانی کیومرث مرادی به مدت چند شب متوقف شد.

انتهای پیام  

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=3617

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.