• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
3

«علامت» امشب نقش یزید در نهضت سیدالشهدا (ع) را بررسی می‌کند

  • کد خبر : 3645
  • 20 شهریور 1401 - 10:35
«علامت» امشب نقش یزید در نهضت سیدالشهدا (ع) را بررسی می‌کند

تهران- ایرنا- برنامه گفتگومحور «علامت» به کارگردانی مصطفی ملوان و تهیه‌کنندگی سیدمجید اکرمی ساعت ۲۳:۳۰ از قاب شبکه دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی علامت، این برنامه به کارگردانی مصطفی ملوان و تهیه کنندگی سیدمجید اکرمی ساعت ۲۳:۳۰ از قاب شبکه دو سیما پخش می‌شود.

برنامه گفت وگو محور علامت با کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین قنبریان، تاریخ‌پژوه و استاد دانشگاه و حوزه و جمعی از کارشناسان حوزه علوم انسانی در فصل اول خود که با شعار «یزیدی که بود، حسینی که هست» از قاب شبکه دو سیما در ماه صفر درحال پخش است؛ به بررسی نقش فسق یزید در نهضت سیدالشهدا (ع) و دلایل اعلام این فسق بعنوان یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های مقابله آن حضرت با حکومت یزید می‌پردازد.

در کنار بررسی این مسئله و حواشی تاریخی آن، برنامه علامت باهدف یافتن و معرفی نشانه‌های پیشگیرانه جامعه از نزدیک شدن به آن خطوط قرمزی‌ست که دین را در معرض خطر جدی قرار می‌دهد؛ پیش‌می‌رود. زندگی عفیفانه، شاخصه‌ها، راه‌حل‌ها و ریزمهارت‌های آن از مواردی‌ست که بعنوان راه اصلاح جامعه در سه سطح حاکمیتی، خانوادگی و فردی معرفی شده است.

سایر عوامل برنامه علامت عبارت از سردبیر: مهدی زنگنه، مجریان : فاطمه میاحی، راشد عباسی، کارشناسان: ساراعاقلی، محدث تک فلاح، محمدحسین صبوری هستند.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=3645

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.