• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
6

رفتار پرسش‌برانگیز گزارشگر صداوسیما در مسابقات جهانی کشتی

  • کد خبر : 3758
  • 21 شهریور 1401 - 14:14
رفتار پرسش‌برانگیز گزارشگر صداوسیما در مسابقات جهانی کشتی

رفتارهای پرسش‌برانگیز گزارشگر اعزامی برنامه «دایره طلایی» به رقابت‌های جهانی کشتی، همزمان با آغاز این رقابت‌ها واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

به گزارش ایسنا، مجری ویژه‌برنامه کشتی شبکه سه سیما با سابقه فوتبالی، در حالی یکی از گزارشگران اعزامی صداوسیما به مسابقات قهرمانی کشتی جهان در بلگراد است که از همان ابتدا، نحوه‌ی گزارش این مسابقات توسط وی با انتقادهایی از سوی بینندگان و علاقمندان کشتی همراه بوده است.

بر این اساس، در شرایطی که بسیاری از خبرنگاران و کارشناسان کشتی، بر این امر تسلط و آگاهی دارند که در میان مبارزه‌ها نباید با اصرار سعی در گرفتن مصاحبه با کشتی‌گیران داشته باشند، رفتارهای این گزارشگر و اصرار بر گرفتن مصاحبه تحت هر شرایطی،  حواشی زیادی را موجب شده است.

به عنوان مثال در شرایطی که محمدعلی گرایی چهره شاخص تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان، پس از باخت ناباورانه به حریف کره‌ای، در شرایط بد روحی قصد ورود به سالن گرم را داشت، گزارشگر صداوسیما میکروفن به دست به سمت او می‌رود و با اصرار در حالی که لبخند می‌زند سعی در گرفتن مصاحبه دارد؛ رفتاری که به وضوح باعث ناراحتی این کشتی‌گیر و بسیاری از طرفداران کشتی شد.

نمونه دیگر این رفتار  پس از مبارزه محمدهادی ساروی در مرحله یک چهارم نهایی بود و این فرد بی‌توجه به شرایط کشتی‌گیر و اینکه باید با ریکاوری در مدت زمان لازم خود را آماده‌ی مبارزه بعدی با آرتور الکسانیان حریف قدرتمندش کند، باز هم با اصرار به دنبال گرفتن مصاحبه با ساروی است. حتی ساروی یک بار این مجری فوتبالی که به شرایط کشتی چندان آشنا نیست را کنار زد اما او دست‌بردار نبود و دوان دوان به دنبال مصاحبه گرفتن بود بی‌آنکه شرایط کشتی‌گیری که ضربان قلبش به ۱۶۰ یا ۱۷۰ می‌رسد را در نظر بگیرد.

این حرکات مانند این است که مثلا در بین دو نیمه فوتبال بخواهیم با یک فوتبالیست مصاحبه بگیریم که کاری غیرحرفه‌ای است و چنین حرکاتی تمرکز کشتی‌گیر را بر هم می‌زند.

در حالی که کشتی‌گیران پس از ۶ دقیقه مبارزه سخت و طاقت‌فرسا در میدان جهانی، ضربان قلبشان به حداکثر ممکن می‌رسد، تحت فشار شدید هستند و باید از تمام دقایق ممکن برای ریکاوری و آماده شدن برای مبارزه بعدی استفاده کنند، گزارشگر اعزامی باید تا این حد توجیه باشد که نباید در چنین شرایطی با اصرار به دنبال گرفتن مصاحبه باشد، چه برسد به اینکه از یک کشتی‌گیر که پس از باخت در بدترین شرایط روحی و بدنی قرار دارد، با خنده‌های مداوم به دنبال گرفتن مصاحبه باشد!

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=3758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.