• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
6

بازیگر خارجی «گاندو» و «زیرخاکی» در سریال جدید «شهباز»

  • کد خبر : 3803
  • 22 شهریور 1401 - 9:26
بازیگر خارجی «گاندو» و «زیرخاکی» در سریال جدید «شهباز»

به تازگی دو بازیگر جدید به نام‌های فیلیپ ساپر کین در نقش رودی و یوفی تیان در نقش وانگ به جمع بازیگران سریال «شهباز» اضافه شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، این سریال به نویسندگی مینا خدیوی در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری است که هم اکنون عوامل تولید این سریال در لوکیشن شهربازی ارم مشغول تصویربرداری هستند.

بنا بر این گزارش، سریال «شهباز» که تاکنون ۸۰ درصد آن به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه‌کنندگی امیرحسین آشتیانی‌پور و مهدی علینقی‌پور تصویربرداری شده است، به تازگی دو بازیگر جدید به نام‌های فیلیپ ساپر کین در نقش رودی و یوفی تیان در نقش وانگ به جمع بازیگران این سریال اضافه شدند.

فیلیپ ساپر کین پیش از این در سریال‌هایی نظیر «نفوذ»، «زیرخاکی» و «گاندو» حضور داشت اما یوفی تیان که ملیت چینی دارد برای نخستین بار در سریالی ایرانی ایفای نقش می‌کند.

بازیگر خارجی «گاندو» و «زیرخاکی» در سریال جدید «شهباز»

آرش مجیدی، رضا داودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، فاطیما بهارمست، غزال نظر، مریم سرمدی، رحمان باقریان، سیروس همتی، پاوان افسر، سیامک اشعریون و مهسا باقری و … در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

«شهباز» درباره یک گروه سایبری است که به دنبال هکری بین المللی هستند. پلیس سایبری با اشراف به این فضا با مجرمین برخورد می‌کند و به داستان مردمی هم که از آنها سواستفاده شده و مورد نشان افراد خلافکار قرار گرفته اند، می‌پردازد.

این مجموعه تلویزیونی در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید می‌شود.

بازیگر خارجی «گاندو» و «زیرخاکی» در سریال جدید «شهباز»

سایر عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: مدیر تصویربرداری فردین ناصری، مدیر تولید مقصود میرهاشمی، طراح صحنه و لباس مجید علی اسلام، طراح گریم جلال امیری مرند، مدیر صدابرداری روح الله جعفربگلو، سرپرست گروه کارگردانی و مدیر برنامه ریزی مهدی 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=3803

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.