• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
3

ادامه «با حسین (ع) حرف بزن» تا چهارم مهرماه

  • کد خبر : 4041
  • 28 شهریور 1401 - 11:09
ادامه «با حسین (ع) حرف بزن» تا چهارم مهرماه

تهران- ایرنا- ویژه برنامه «با حسین(ع) حرف بزن» شبکه نسیم تا پایان ماه صفر بر روی آنتن این شبکه است.

به گزارش ایرنا از معاونت سیما، با حسین(ع) حرف بزن عنوان برنامه ای است که چند سالی است از شبکه نسیم در ایام محرم و صفر پخش می شود.

نخستین فصل با حسین (ع)حرف بزن سال ۱۳۹۴ روی آنتن رفت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و حال سال هاست با دعوت از اقشار مختلف برای عرض ارادت به ساحت بزرگ امام حسین(ع) پخش می‌شود.

با حسین (ع) حرف بزن به تهیه‌کنندگی محمدامین پرواس شامل حرف‌های بی‌تکلف و احساس درونی افراد در جایگاه‌ها و مشاغل مختلف با امام حسین(ع) است. برنامه‌ای گفت‌وگو محور که بدونِ حضورِ مجری ساخته شده و در آن افراد با امام حسین(ع) حرف می‌زنند و از احساس و اعتقاد خود به ایشان می‌گویند.

محمدجواد اسدی کارگردان برنامه محرمی با حسین (ع) حرف بزن درباره این برنامه گفت: سعی کردیم ساختار برنامه را که از همان ابتدا مورد رضایت بینندگان بوده است امسال هم حفظ کنیم. معتقدیم فضای برنامه باید حال و هوای گفت و گوی مهربانانه و دلی باشد و افراد  بتوانند واگویه های قلبی خود را مطرح کنند.

کارگردان با حسین(ع) حرف بزن تصریح کرد: پیش فرض مان از مخاطبان را افراد کل جامعه گذاشتیم و مهمانان برنامه را از هر قشری دعوت کردیم. در این برنامه هر کسی که امام حسین(ع) را دوست دارد،  با او خلوت می کند، گپ می زند و درد دل می کند.

وی ادامه داد: امسال طرح واگویه ها و دست نوشته های عاشقان حسین (ع) را هم در بطن برنامه و هم در دکور برنامه  گنجاندیم.  نامه هایی که از شهرهای دور و نزدیک و حتی خارج از کشور برای برنامه ارسال شده و هر شب به تعداد مهمان هایی که در برنامه حضور دارند، خوانده می شود. به طوری که حدود سه هزار دل نوشته برای حضرت سیدالشهداء (ع) آذین بخش برنامه امسال شده است.

سعی شده کلیشه‌ها را کنار بگذاریم

محمدامین پرواس تهیه کننده برنامه هم درباره ویژگی های برنامه «با حسین(ع) حرف بزن» گفت: تمام تلاش ما این بود که برنامه ساده برگزار شود چون نگاهمان این است که مخاطب تمام تمرکز خود را به آن چه که در برنامه گفته می شود، معطوف کند چرا که قرار است حرف های مهمان ما اثر کند و ذهن مخاطب درگیر حواشی نشود.

وی خاطرنشان کرد: حدیث های ویژه ای از امام حسین (ع) داریم که خیلی کاربردی است و می تواند در زندگی راهگشا باشد ما هم سعی کردیم دکور را به این احادیث مزین کنیم. برای ارتباط نزدیک‌تر مخاطب با امام در دکور برنامه صدها نامه وجود دارد که از مدل‌های رفتاری امام حسین (ع) گفته شده است.

پرواس درباره کیفیت سئوالاتی که از مهمانان پرسیده می شود هم ادامه داد: سعی می کنیم پرسش ها جنس متفاوتی داشته باشد و بازتاب های درونی را بازگو کند . در این برنامه سعی شده  کلیشه ها را کنار بگذاریم و  مردم هر آن چه در دل دارند و دوست دارند به امام حسین(ع) بگویند، بیان کنند.

 این برنامه تا چهارم مهرماه هر شب روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=4041

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.