• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار: 1481اخبار امروز : 0
4

در معرفی شهدا غلو نکنیم تا جوانان باور کنند

  • کد خبر : 4120
  • 30 شهریور 1401 - 8:28
در معرفی شهدا غلو نکنیم تا جوانان باور کنند

ویژه‌برنامه «قهرمانان نمی‌میرند» در قالب مستند به مناسبت هفته دفاع مقدس از رادیو صبا به روی آنتن می‌رود.

انسیه شمس اللهی، تهیه‌کننده برنامه قهرمان نمی‌میرند در گفت‌وگویی با ایسنا توضیح داد: معرفی الگوهای درست و جامع به نسل امروز امری مهم و تاثیرگذاری است؛ البته در معرفی شهدا و الگوپردازی از شخصیت آن‌ها نباید غلو کرد یا چهره‌ای قدسی و دست نیافتنی را به نمایش گذاشت زیرا شهدا هم آدم‌های عادی بودند که در کنار ما زندگی می‌ کردند و از طریق ساخت برنامه های مستند می توان این اسوه ها را الگوهایی برای همه مردم معرفی کرد.

وی افزود: این حقیقت زیبا باید در قاب تلویزیون و برنامه‌های رادیویی انعکاس ویژه‌ای داشته باشد؛ زیرا مخاطبان صداوسیما عمدتا جوانان و نوجوانان‌اند که به دنبال مطالب مستند، باورپذیر و منطقی هستند.

تهیه‌کننده «قهرمانان نمی‌میرند» گفت: ویژه برنامه «قهرمانان نمی میرند» به مناسبت چهل و دومین سال بزرگداشت هفته دفاع مقدس از رادیو صبا پخش می شود. این برنامه در قالب مستند با نگاهی به زندگی و مبارزات و عملیات ها، اقدامات و نحوه شهادت  برخی از قهرمانان  دوران دفاع مقدس تهیه می شود.

شمس اللهی اظهار کرد: در این برنامه قصد داریم به هفت نفر از شهدای دفاع مقدس که نقش تاثیر گذاری در جنگ تحمیلی داشتند به مخاطبان معرفی کنیم  و داستان شنیدنی نحوه شهادت این بزرگواران را برای آنها بازگو کنیم.

تهیه کننده «قهرمانان نمی میرند» بیان کرد: در این برنامه تلاش می کنیم اتقاقات و موقعیت شهادت این نام‌آوران را بازسازی کنیم و گزارشی لحظه به لحظه از زبان همرزمان این شهدا تقدیم مخاطبان کنیم. محمد ابراهیم همتی، ابراهیم همت، حسین خرازی، حسین شهرام فر، علی غیور، علی هاشمی و ولی الله فلاح اسامی شهدایی هستند که قرار است در این برنامه به آنها پرداخته شود.

به گزارش ایسنا، ویژه برنامه «قهرمانان نمی‌میرند» به تهیه‌کنندگی انسیه شمس اللهی از فردا پنجشنبه‌، ۳۱ شهریور به مناسبت هفته دفاع مقدس هر روز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در هفت قسمت از رادیو صبا پخش می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=4120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.