• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار: 1482اخبار امروز : 1
5

توجه به روابط عمومی، بحران‌ را به توسعه تبدیل می‌کند

  • کد خبر : 4506
  • 13 مهر 1401 - 7:12
توجه به روابط عمومی، بحران‌ را به توسعه تبدیل می‌کند

سمنان – ایرنا – رییس کمیته توسعه انجمن روابط عمومی ایران گفت: توجه به روابط عمومی، بحران‌ را به توسعه و تهدید را به فرصت تبدیل می‌کند.

سیدحسین سیدعلیزاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کشورمان مملو از جوانان فعال، باسواد، محقق و پژوهشگر در حوزه‌های مختلف از جمله روابط عمومی و ارتباطات است که می‌توانند در هر بخشی خالق خلاقیت و ایده‌های ناب و سازنده برای بهره‌برداری بهینه از شرایط موجود در راستای پیشرفت و توسعه کشور باشند.

وی خاطر نشان کرد: در این بین، بستر ایجاد شده توسط انجمن‌ها و سازمان‌های غیردولتی و مردمی بهترین فرصت را برای پیوند عموم جامعه و پژوهشگران، انتقال داده‌های فکری، عملی و اجرایی و مدیریت هوشمند بحران‌ها در جامعه ایجاد می‌کند.

توجه به روابط عمومی، بحران‌ را به توسعه تبدیل می‌کند

رییس کمیته توسعه انجمن روابط عمومی ایران با تاکید بر نقش انکارناپذیر روابط عمومی در پیشبرد موفق تمامی امور، اظهار داشت: این انجمن با بهره‌گیری از نیروهای باتجربه، متخصص و توانمند و همچنین جوانان نخبه و عملگرا می‌تواند در برهه کنونی به عنوان بازوی مهم برای رشد و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف ایفای نقش کند.

وی با اشاره به حوزه گردشگری اجتماعی به عنوان بخشی از خانواده بزرگ روابط عمومی افزود: با بهره‌گیری از این بخش می‌توان زمینه‌ساز فعالیت‌ها و دستیابی به اهداف گسترده ملی و بین‌الملی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، منابع طبیعی و محیط زیست نیز شد.

سیدعلیزاده بیان کرد: روابط عمومی‌ نه تنها فعالیت صرف در حوزه اطلاع‌رسانی، بلکه مفهومی فراتر همچون قلب تپنده جامعه را ایفا می‌کند و حتی برخی مواقع در قالب درمانگر اجتماعی نیز به ظهور می‌رسد.

وی ادامه داد: فرهنگ، هنر و روابط عمومی بسترساز همزیستی و همپیمایی در رفع مشکل‌ها و حرکت جامعه در مسیر پیشرفت و توسعه است و انجمن روابط عمومی ایران به عنوان نخستین و تنها نهاد مدنی حوزه روابط عمومی کشور در این بخش‌  فعالیت‌ می‌کند.

این فعال اجتماعی، فرهنگی و هنری با تاکید بر برون‌سپاری بیش از پیش فعالیت‌های عمومی دولت به انجمن‌ها و سازمان‌های غیردولتی در راستای ارتقای کیفیت زندگی مردم گفت: روابط عمومی‌ها با نیروهای متخصص در حوزه‌های مختلف و تلاش برای همپوشانی موثر آنها با یکدیگر، پیکره فرهنگ و هنر را با ارتباطات، شناخت و تاریخ تحت تاثیر قرار می‌دهند.

سیدعلیزاده از ارتباط، اعتمادسازی و همبستگی در جامعه به عنوان مهمترین نقش‌های روابط عمومی یاد و اضافه کرد: با بهره‌گیری موثر از نیروهای صالح و متخصص حوزه روابط عمومی می‌توان بحران‌ها را به سادگی پشت سر گذاشت و با مردم، برای مردم خدمت کرد.

رییس کمیته توسعه انجمن روابط عمومی ایران با اشاره به لزوم توسعه و ارتقای کیفیت فعالیت روابط عمومی در بستر اجتماعی، فرهنگی و هنری استان سمنان تصریح کرد: این خطه نیازمند آموزش بهینه، چینش و طی کردن فرایند میدانی و اجرایی مناسب در حوزه روابط عمومی است.   

فعالیت انجمن روابط عمومی ایران به عنوان نخستین و تنها نهاد مدنی این حوزه در کشورمان از خرداد ۱۳۷۰ آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=4506

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.