• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار: 1509اخبار امروز : 0
4

بانوان فعال در رسانه معیار نقش آفرینی اجتماعی هستند

  • کد خبر : 4642
  • 25 مهر 1401 - 13:14
بانوان فعال در رسانه معیار نقش آفرینی اجتماعی هستند

مشهد ـ مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: بانوان فعال در رسانه معیار نقش آفرینی اجتماعی هستند و نزدیک به ۶۰ تا ۷۰ درصد فعالان رسانه را تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شاد اظهار کرد: مقام معظم رهبری به سه نقش اساسی زنان اشاره می‌کند. از نظر رهبری زنان قبل از هر نقشی عابد هستند دوم زنان مدیر معرفتی و تربیتی منزل هستند و سوم نقش سیاسی زنان است.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی خطاب به بانوان فعال در رسانه افزود: شما بانوان رسانه‌ای معیار نقش آفرینی اجتماعی و مصداق هر سه نقش تعریف شده از دیدگاه رهبری هستید.

وی ادامه داد: امروز بزرگترین هجمه نرم تاریخ به انقلاب اسلامی در حال برنامه ریزی است. میدانیم که مسأله مهسا امینی یک بهانه برای تخریب حرکت ملت ایران است.

شاد بیان کرد: اتفاقات امروز مسأله مهسا امینی نیست بلکه دشمن تمامیت ارضی ما را نشانه گرفته است.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی تصریح کرد: پروژه‌های کشته سازی اخیر روی گسل‌های قومیتی انجام شده است و این کشته سازی در حوزه قومیتی با هدف تجزیه کشور انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: ایران در حوزه دانش بنیان جز کشورهای پیشرو است. کشورهایی که از مرحله تولید علم گذر کردند و به مرحله تجاری سازی رسیده اند توانسته اند جز کشورهای توسعه یافته باشند و تمام تلاش دشمن بر این است که این دوره گذار را طی نکنیم.

نقش رسانه‌ها در ایجاد فضای دو قطبی

در ادامه شیوا خوش نسب، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: بیشتر دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر از دانش آموزان بودند که این امر نشان می‌دهد خانواده نتوانسته است نقش تآثیر گذار لازم را داشته باشد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از نگرانی‌ها درباره دو قطبی شدن جامعه است افزود: رسانه‌ها با ایفای نقش خود می‌توانند مانع ایجاد فضای دو قطبی در جامعه شوند.

نقش کمرنگ بانوان در هرم مدیریتی رسانه

فاطمه محمد زاده، معاون بانوان بسیج رسانه خراسان رضوی اظهار کرد: همانطور که می‌دانید ۶۰ درصد اهالی رسانه از بانوان هستند، اما در هرم مدیریتی رسانه نقش کمرنگی دارند.

معاون بانوان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: اگر در فضای رسانه بانویی بخواهد موفق باشد باید تلاشی مضاعف داشته باشد.

وی ادامه داد: تولیدات رسانه‌ای ما در حوزه زنان پایین است که نیاز به تقویت بیشتری دارد و تصمیم داریم گام‌های مؤثری در این زمینه برداریم.

گفتنی است؛ در پایان جلسه امروز فاطمه محمد زاده به عنوان معاون بانوان بسیج رسانه خراسان رضوی معارفه شد. همچنین معصومه مومنیان نیز به عنوان مسئول دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر معرفی شد.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=4642

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.