• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1482اخبار امروز : 0
6

رسالت ما ایجاد امید در میان ملت‌های مشترک است

  • کد خبر : 4744
  • 03 آبان 1401 - 15:34
رسالت ما ایجاد امید در میان ملت‌های مشترک است

محمد شجاعیان مدیرعامل خبرگزاری مهر گفت: معتقدیم دو ملت سوریه و ایران نیازمند ایجاد امید برمبنای پیشرفت هستند و همانطور که رئیس جمهور تاکید کردند رسالت ما ایجاد امید میان ملت‌های مشترک است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شجاعیان مدیرعامل خبرگزاری مهر در حاشیه هجدهمین مجمع عمومی سازمان خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه با رئیس هیئت خبرگزاری ژاپن و همچنین مدیرعامل خبرگزاری سوریه دیدار داشت.

شجاعیان در دیدار با رئیس هیئت خبرگزاری ژاپن در خصوص تبادل اطلاعات و ارتباط بیشتر دو خبرگزاری با یکدیگر تاکید کرد و گفت: امیدوارم این تبادل طبق محورهایی که به عنوان پیشنهاد مطرح کردیم به خوبی شکل بگیرد.

وی افزود: خبرگزاری مهر وابسته به یک سازمان فرهنگی است که تولید مجموعه‌های مختلف فرهنگی اعم از فیلم، تولیدات سینمایی، کتاب و سایر آثار هنری را دنبال می‌کند و ما هم تلاش می‌کنیم در غالب تفاهمات مختلف همکاری بین دو رسانه آثار بسیار خوبی را داشته باشد.

مدیرعامل خبرگزاری مهر همچنین در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری سانا سوریه گفت: نسبت به شما و کشور شما احساس نزدیکی می‌کنیم و تلاش داریم که در تفاهم نامه دوجانبه ای ارتقای توانمندی دوطرفه را در ایجاد یک تصویر واقعی از دو ملت دنبال کنیم و از نظرات شما در این راه بسیار استقبال می‌کنیم.

وی افزود: معتقدیم دو ملت ایران و سوریه نیازمند ایجاد امید بر مبنای پیشرفت هستند همانطور که رئیس جمهوری نیز تاکید کردند رسالت ما ایجاد امید در میان ملت‌های مشترک است مخصوصاً برای سوریه که مانند ما مورد هجوم دشمنان هستند. باید ملت‌ها به این نگاه برسند که می‌توانند پیشرفت داشته باشند؛ البته در این حوزه تجارب خوبی هم داشتیم برای مثال گروهی از مستند سازان را برای این کار آموزش دادیم تا مستندات خبری را که مبتنی بر ایجاد امید در مردم باشد تولید کنند.

مدیر عامل خبرگزاری سوریه نیز در این دیدار گفت: معتقدم کشور ما و شما دیدگاه مشترکی با یکدیگر دارند اما این کافی نیست و باید به مرحله‌ای برسیم که این اشتراکات هدفمند باشد و یک عمل مشترک شبکه ای انجام شود تا بتوانیم تولیدات مشترکی داشته باشیم مخصوصاً وقتی که کشور مورد حمله دشمنان قرار می‌گیرد باید به طور هماهنگ و هدفمند کار کنیم.

در پایان هر دو دیدار محمد شجاعیان مدیرعامل خبرگزاری مهر پیشنهاداتی را در غالب یک تفاهم نامه دو جانبه با مدیرعامل خبرگزاری ژاپن و سوریه برای همکاری بیشتر تبادل کرد.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=4744

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.