• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
9

چهارمین همایش ملی سواد رسانه ای با موضوع اخبار جعلی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 5040
  • 23 دی 1401 - 6:40
چهارمین همایش ملی سواد رسانه ای با موضوع اخبار جعلی برگزار می‌شود

رئیس «چهارمین همایش ملی سواد رسانه ای » از برگزاری این همایش در روز چهارشنبه ۲۸ دی در مجموعه باغ زیبا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «چهارمین همایش ملی سواد رسانه ای» با موضوع اخبار جعلی چهارشنبه ۲۸ دی ماه امسال با حضور متخصصان، صاحب‌نظران و کنشگران سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود.

حامد حاجی ملامیرزایی رئیس «چهارمین همایش ملی سواد رسانه ای» گفت: در این همایش، از میان بیش از ۶۰ مقاله رسیده به دبیرخانه چهارمین همایش ملی سواد رسانه‌ای، ۱۴ مقاله برگزیده و داوری شده توسط کمیته علمی همایش در حوزه‌های مختلف مرتبط با تکنیک‌های شناسایی و مقابله با اخبار جعلی، در قالب ۴ پانل تخصصی ارائه می‌شود.

به گفته وی، موضوع اخبار جعلی و نحوه شناسایی و مقابله با آن، از مأموریت‌های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که بر اساس ابلاغیه‌های شورای عالی فضای مجازی به این دستگاه محول شده است.

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همایش‌های ۲ سالانه ملی سواد رسانه‌ای را تا کنون با موضوع‌های «مسئولیت اجتماعی، نظام خانواده و حکمرانی» برگزار کرده و در دوره چهارم این سلسله همایش‌ها، موضوع اخبار جعلی را مورد توجه قرار داده است.

حاجی ملامیرزایی از همه پژوهشگران، صاحب‌نظران، فعالان و علاقمندان به حوزه سواد رسانه‌ای دعوت کرد تا در این همایش که در مجموعه باغ زیبا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود به صورت آنلاین حضور بهم رسانند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این همایش می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی آن به نشانی www.milconf.ir مراجعه کنند و از طریق کانال مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در سایت آپارات به نشانی apparat.com/itdmc در چهارمین همایش ملی سواد رسانه‌ای ایران شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=5040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.