• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
5

سروش خردسالان زمستانی منتشر شد

  • کد خبر : 5130
  • 08 بهمن 1401 - 5:12
سروش خردسالان زمستانی منتشر شد

ماهنامه سروش خردسالان در یکصد و بیست و هفتمین شماره به انتشار شعرها و داستان‌های کودکان پرداخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماهنامه سروش خردسالان در یکصد و بیست و هفتمین شماره خود ویژه دی ماه ۱۴۰۱ به انتشار شعرها و داستان‌های کودکانه از نسرین شهبازی، یاسمن رضائیان، نویده گوگانی، لیلا شهسواریان، مقداد ساداتی، ثمینه ظهیرالدین، باربد توکلی، آتنا همزاد پرداخته است.

همچنین از میان نویسندگان این شماره از ماهنامه سروش خردسالان، داستانی از نوجوان ۱۵ ساله به نام حبیب یعقوبی به چشم می‌خورد که داستانی با عنوان خانواده چهارفصل را نوشته است.

این شماره از ماهنامه شامل بخش‌هایی همچون حرف اول، قصه، تلویزیون، هم قصه هم نمایش، دانستنی‌ها، معرفی مشاغل، سرگرمی، کاردستی، آشپزی و معرفی کتاب است که البته سرگرمی و قصه در دو بخش این ماهنامه قرار گرفته است.

در بخش حرف اول مطلبی با عنوان من هم شبیه به درخت کاج هستم، در بخش‌های قصه دو مطلب با عناوینی همچون دروغ شاخدار و خانواده چهارفصل، در بخش تلویزیون مطلبی با عنوان بچه‌های مقوایی، در بخش هم قصه هم نمایش مطلبی با عنوان یک سوپ خوشمزه، در بخش دانستنی‌ها مطلبی با عنوان حیوانی به اسم پنگوئن، در بخش معرفی مشاغل مطلبی با عنوان سلام خلبان! سلام مهمان دار!، در دو بخش سرگرمی مطالبی همچون سودوکوی رنگ‌ها و پنگوئن را به خانه برسان / ‏‬ رنگ آمیزی، در بخش کاردستی مطلبی با عنوان پنگوئن با کارتن تخم مرغ، در بخش آشپزی مطلبی با عنوان سالاد میوه زمستانی منتشر شده است و همچنین در بخش معرفی کتاب به معرفی دو اثر با عناوینی همچون نی نانی رفت و رفت و پر بزن بیا می‌پردازد.

از آنجا که در ماهنامه‌هایی ویژه خردسالان تصویرگری نقش بسزای در جذب خردسالان دارد، در این شماره از ماهنامه تصویرگرانی همچون نگین علیرضازاده، عاطفه قربانی، غزاله صرافیان، مقداد ساداتی، نیکو ناصرزاده حضور دارند و در قالب‌های مختلف براساس داستان‌ها و مضامین اشعار تصویرگری کرده‌اند.

بخشی از شعر این شماره ماهنامه خردسالان را بخوانیم:

باز می‌خواند کلاغ

یک سرود شاد

دیدنی تر می‌شود

رقص برف و برگ و باد

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=5130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.