• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
6

شماره ۲۳۶ فکه در مسیر سلیمانی قرار گرفت

  • کد خبر : 5262
  • 28 بهمن 1401 - 5:47
شماره ۲۳۶ فکه در مسیر سلیمانی قرار گرفت

شماره ۲۳۶ ماهنامه فکه با موضوع بازشناسی شخصیت و نقش سردار سلیمانی در منطقه از نگاه دشمنان جمهوری اسلامی ایران در مسیر سلیمانی قرار گرفت و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره ۲۳۶ فکه ویژه دی‌ماه ۱۴۰۱ و سالگرد شهادت سردار سلیمانی با عناوینی چون ره آورد، سرباز آرامش، طلیعه گفتمان مقاومت، مقاومت دانا، مکتب حاج قاسم، فرمانده بی جغرافیا و مقاومت به‌تازگی منتشر شده و روی پیشخان مطبوعات آمده است.

در بخش ره آورد مطالبی با عناوینی همچون احیاگر مقاومت، احیاگر هویت‌ها، دیده‌بان مقدس قدس و بشارت پیروزی و در بخش سرباز آرامش مطالبی با عناوینی همچون طلیعه گفتمان مقاومت، روح مقاومت، مقاومت دانا، بی قرار وحدت، دشمن محترم، ائتلافی علیه ائتلاف، در بخش طلیعه گفتمان مقاومت با عنوان نگاهی به چگونگی شکل‌گیری گفتمان مقاومت در کشورهای منطقه و در بخش مقاومت دانا مطالبی با عنوان طرحی نو در مناسبات جهان منتشر شده است.

همچنین در بخش «مکتب حاج قاسم»، مطالبی با عناوینی همچون ذره‌ای که خورشید شد، سند قدس، سردار کاریزماتیک، ایران، خاستگاه مقاومت، قصه برادری ایران و عراق، صهبای حبیب، پدری بدون مرز، مهربان عاشق، سختگیر قاطع، حاج قاسم نفسم را باز کرد، در بخش «فرمانده بی جغرافیا» مطالبی با عناوینی همچون مدیون سرداریم، خار چشم آمریکایی‌ها، حاج قاسم نماد جبهه مقاومت، مبارزه‌ای برای مردم مظلوم، فرمانده‌ای قاطع، ایران محور اصلی جبهه مقاومت، در بخش «مقاومت» مطالبی با عناوینی همچون ایستاده با ژنرال قاسم، سنگر مقاومت، شاگردان مکتب سلیمانی و در بخش «دشمن محترم» هم مطالبی با عنوان بازشناسی شخصیت و نقش سردار سلیمانی در منطقه از نگاه دشمنان جمهوری اسلامی ایران منتشر شده‌اند.

در بخشی از سرمقاله این‌شماره از مجله مذکور آمده است:

این روزها ایام سالگرد بزرگ مردی از سپاه اسلام است؛ ژنرال یا سرداری که از عمق وجودی خود برای اسلام و ایران و جهانی که در بند ظلم و ستم است مایه گذاشت. از همه چیز خود در این سیر سخت و طاقت‌فرسا گذشت و قطره قطره خونش تا سالیان دراز در رگ‌های جامعه جانی تازه خواهد بخشید.

پرداختن به قاسم سلیمانی تنها پرداختن به دو کلمه نیست. او انسانی است که شخصیت انسان کامل را در مدینه فاضله بارها جلوی چشم همگان ظاهر کرد و آنچه را که در خیالات و توهمات در کتاب‌های عهد عتیق از آن سخن به میان آورده‌اند در واقعیت برای آنان که زنده و حاضر هستند، آشکار نمود.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=5262

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.