• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار: 1481اخبار امروز : 0
4

«هفت ترانه» پس از مهاجرت به شبکه نسیم محرمی شد

  • کد خبر : 534
  • 08 مرداد 1401 - 6:22
«هفت ترانه» پس از مهاجرت به شبکه نسیم محرمی شد

تهران- ایرنا- برنامه تلویزیونی «هفت ترانه» از برندهای شبکه شما بود که در راستای انتقال برنامه‌های مطرح این شبکه به شبکه‌های پرمخاطب سیما، از این پس از آنتن شبکه نسیم میزبان علاقمندان خواهد بود.

به گزارش ایرنا از معاونت سیما، در راستای طرح تحول سیما و پیرو طراحی صورت گرفته برای بازآرایی تولیدات شبکه‌های سیما و انتقال برنامه‌های پرمخاطب شبکه شما به شبکه‌های پرمخاطب، برنامه هفت ترانه به‌عنوان یکی از تولیدات شاخص و برندهای پرمخاطب این شبکه، به شبکه نسیم منتقل شده است.

برنامه هفت ترانه با حفظ ساختار قبلی و با رویکرد همیشگی خود در زمینه تمرکز بر گویش‌ها و لهجه‌های بومی از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. کلیپ‌سازی و تولید محتوای حرفه‌ای برای انعکاس فعالیت‌های موسیقایی همه اقوام و گویش‌ها همواره در دستور کار تیم تولید این برنامه بوده است و همچنان نیز بر همین محور تولیدات مرتبط در قاب برنامه هفت ترانه روانه آنتن می‌شود.

برنامه هفت ترانه با همان تیم تولید سابق از ششم مرداد ماه در شبکه نسیم با مخاطبان خود همراه می‌شود.

این برنامه همزمان با آغاز ایام محرم در قالب برنامه هفت آوا روانه آنتن می‌شود که این برنامه به نوعی ضمیمه مذهبی و آیینی برنامه هفت ترانه محسوب می‌شود.

اجرای برنامه را همچنان سامان ارس‌خان و علی یگانه برعهده خواهند داشت و در ایام محرم سیدحسین متولیان به عنوان شاعر و کارشناس، در میزبانی این برنامه، مجریان را همراهی خواهد کرد تا مروری بر آثار موسیقایی مرتبط با عاشورا داشته باشیم.

قالب اصلی برنامه همچنان بر محور نظرسنجی از مخاطبان شول می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی اعلام‌شده نظرات خود را با تیم تولید برنامه به اشتراک بگذارند.

برنامه هفت ترانه به تهیه کنندگی محمود محمودی هر روز ساعت ۱۹ از شبکه نسیم پخش می‌شود. این برنامه در نیمه نخست محرم با عنوان هفت آوا میهمان خانه های مخاطبان است.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=534

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.