• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار: 1478اخبار امروز : 0
6

مدیریت ارتباطات ” درباره امید / ‏نا‬ امیدی است ” روی پیشخان آمد

  • کد خبر : 5359
  • 02 فروردین 1402 - 20:48
مدیریت ارتباطات ” درباره امید / ‏نا‬ امیدی است ” روی پیشخان آمد

آخرین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در سال ۱۴۰۱ با عنوان «درباره امید / ‏نا‬ امیدی است» منتشر شد و روی پیشخان آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آخرین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در سال ۱۴۰۱ با عنوان «درباره امید / ‏نا‬ امیدی است» منتشر شده است و روی پیشخان آمده است.

«صفحاتی از امیدواران و نا امیدان» عنوان یکی از مطالب این ماهنامه است که به اهمیت مفاهیم و مبتذل شدن شأن پرداخته و اینکه هر چقدر هم دستمالی سیاست شده باشند و گروه‌هایی برای پیشبرد منافع خودشان آنها را به ورطه ابتذال کشیده باشند، باز باید از آنها گفت و احیایشان کرد. امید فارغ از خوب یا بد بودنش، یک احساس مهم است؛ یکی از مهم‌ترین احساسات که شیوه مواجهه ما با هستی را مشخص می‌کند. همیشه باید از آن گفت و شنید؛ به‌خصوص در اوضاعی که صحبت از آن شنونده‌ای نداشته باشد. بهروز غریب‌پور، فریدون صدیقی، موسی اکرمی، محمدجواد، عبدالجواد موسوی، بابک زمانی، مصطفی سلیمانی وغیره در این ماهنامه مطالبی را درباره امید ارائه داده‌اند.همچنین گفت‌وگوی مفصلی هم با احمد زیدآبادی در این پرونده می‌خوانید که از امید در زندگی شخصی و اجتماعی‌اش می‌گوید.

«تئاتر، بعد از این» دیگر پرونده این شماره درباره ارتباط تئاتر با مخاطب و ساخت سیاسی پس از رخدادهای اخیر است. تئاتر چند سالی است که در اغماست؛ از همان اواخر زمستان ۱۳۹۸ که کرونا وارد ایران شد و سالن‌های تئاتر تعطیل، تا امروز که چند ماهی می‌شود که از شروع اعتراضات در ایران می‌گذرد و انگار چیزی برای همه تغییر کرده است، حتی برای آنان که می‌خواهند به هر روشی شده بگویند که چیزی تغییر نکرده است.

از پس اتفاقات، کلیت هنر و خاصه تئاتر، هم در ارتباطاتش با ساخت سیاسی دچار بحران شده و هم اگر به روال سابق به کارش ادامه دهد، با بحران مخاطب دچار خواهد شد. در صفحاتی در شماره اخیر به این مسئله پرداخته‌ایم. در این پرونده؛ در میزگردی با حضور حمید پور آذری، علی اصغر دشتی از کارگردانان شهیر تئاتر و بهنام نوایی؛ مدرس و پژوهشگر تئاتر به ممکن‌ها و ناممکن‌های بازگشت به شرایط گذشته تئاتر و روشن‌تر کردن تصویر تئاتر فردا پرداختیم. گفت‌وگو با مهدی مشهور، نویسنده و کارگردان تئاتر از دیگر مطالب پرونده تئاتر بعد از این است.

از دیگر صفحات این شماره می‌توان به «ح کایت» محدودیت اینترنت در حقوق موضوعه ایران به قلم وحید آگاه حقوقدان و استاد دانشگاه اشاره کرد. همچنین در ادامه سلسله مطالب «بینش روابط عمومی» ترجمه بخشی دیگر از کتاب «روابط عمومی راهبردی: رشته‌ای دائماً در حال تحول» هم می‌خوانیم. این بخش از کتاب به «اخلاق و حقوق در روابط عمومی» پرداخته است.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=5359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.