• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار: 1478اخبار امروز : 0
5

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل گروه رسانه ای مهر برگزار شد

  • کد خبر : 5571
  • 12 اردیبهشت 1402 - 10:29
مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل گروه رسانه ای مهر برگزار شد

آئین تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری مهر صبح امروز چهارشنبه ششم اردیبهشت در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر صبح امروز چهارشنبه ششم اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در محل این سازمان برگزار شد. در این مراسم که رسالت بوذری اجرای آن را بر عهده داشت، جمعی از مدیران رسانه‌ها، مدیران و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی و گروه رسانه‌ای مهر حضور داشتند.

حجت الاسلام قمی در این مراسم گفت: گروه رسانه ای مهر مانند یک شجره طیبه منشأ برکات زیادی در حوزه مهم جنگ رسانه‌ای بوده است.

وی افزود: مهر همیشه به مسأله فرهنگ اهتمام جدی داشته و روی این محور متمرکز بوده است. اجتماع همت مومنانه به امر فرهنگ برکات فراوانی دارد. این‌جا مجالی برای تشکر از زحمات آقای شجاعیان است چرا که ایشان به طور ویژه به این موضوع اهتمام داشت و مجاهدانه این مسئولیت را بر عهده گرفت و صداقت و اخلاص و مجاهدت وی قابل تقدیر است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تحولات گروه رسانه‌ای مهر در دوره مدیریت محمد شجاعیان افزود: مهرینو، رسانه هیئت از جمله اتفاقات خوبی بودند که در دوره مدیریت آقای شجاعیان به وجود آمد.  همچنین وی با اشاره به اینکه به دنبال هم‌افزایی در ساختار خود و اجزاء مختلف سازمان تبلیغات اسلامی هستیم، افزود: برای نمونه قرآن و دارالقران، هیئت، مسجد، سینما و موسیقی همگی برای ما مهم هستند و این موضوعات به گروه رسانه ای مهر هم مرتبط اند و تلاش می کنیم سایر اجزای سازمان را بیش از پیش به مهر مرتبط کنیم تا هم افزایی شکل بگیرد و امیدواریم در کل جریان رسانه‌ای انقلاب هم افزایی شکل بگیرد؛ چراکه اگر اجتماع مومنانه نباشد نمی توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

در ادامه مراسم روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات گفت: آنچه از مطالبات و بیانات رهبری مشخص است این است که در حوزه خبر هم تبیُن است و هم تبیین به بیان دیگر در مفهوم اصل رسانه و در سپهر رسانه‌ای و جنگ رسانه‌ای هم تبیین وجود دارد و هم این تبیین از تبیُن برخوردار است؛ این رسالت و سختی کار را بیشتر می‌کند و انتظار را از مجاهدان عرصه روایت بیشتر می‌کند.

روزنامه تهران تایمز اثرگذارترین روزنامه انگلیس زبان کشور است

در ادامه این مراسم محمد صرفی سردبیر روزنامه تهران تایمز گفت: روزنامه تهران تایمز کمتر از ۹۰ روز بعد از پیروزی انقلاب اولین شماره خود را به طور رسمی منتشر کرد؛ به بیان دیگر شناخته شده ترین و اثرگذارترین روزنامه انگلیسی زبان کشور است.

وی افزود: بارها ما واکنش‌هایی را از طرف کشورهای مختلف و مواضع مختلفی را داشتیم برای مثال یکی از صفحات ابتدایی روزنامه تهران تایمز موضعی بود که نسبت به اسرائیل داشتیم و به شدت مورد توجه قرار گرفت؛ تهران تایمز وارد مسائل سیاسی و جناحی داخلی نمی‌شود اما مسائل مربوط به اپوزیسیون‌ها را بررسی می‌کند.

صرفی گفت: رویکرد روزنامه تهران تایمز در دوره مدیریت آقای شجاعیان به سمت تولیدی و تحلیلی بودن مطالب رفت و در حال حاضر ۹۰ درصد گزارش‌های تهران تایمز تولیدی است. ما در سال گذشته به مناسبت سالگرد سوم حاج قاسم یک ویژه نامه داشتیم و در پایان سال چهره سال را انتخاب می‌کنیم که امسال شهید ابراهیم نابلسی را معرفی کردیم و واکنش‌های گرفته شده فراتر از انتظار بود و تقریباً تمام رسانه‌های فلسطین این انتخاب را پوشش دادند.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=5571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.