• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار: 1478اخبار امروز : 0
5

یازدهمین دوره هفته روابط عمومی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 5574
  • 12 اردیبهشت 1402 - 10:30
یازدهمین دوره هفته روابط عمومی برگزار می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی گفت: یازدهمین هفته روابط‌عمومی با شعار اصلی «جز از راستی هیچ دم برنیار» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدغلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی با تاکید بر سابقه و اهمیت برگزاری یازدهمین هفته روابط عمومی گفت: شعار و عناوین یازدهمین دوره برگزاری هفته روابط عمومی در سال ۱۴۰۲ با توجه به نیاز روز جامعه ارتباطی کشور و با رویکردی مساله محور انتخاب شده است.

دینان، درباره نحوه انتخاب شعار محوری و عناوین روزهای هفته روابط عمومی، افزود: هر ساله شعار و عناوین هفته روابط عمومی در جلساتی با حضور صاحب‌نظران، استادان حوزه ارتباطات و روابط عمومی و اعضای شورای سیاستگذاری انتخاب می‌شد و در این دوره پیش از برگزاری جلسات رسمی شورای سیاستگذاری، طی اعلام فراخوانی نظرات و پیشنهادات فعالان این حوزه را جویا شدیم و در مدت زمان مشخصی این نظرات به دبیرخانه ارسال شد.

رئیس‌کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران در ادامه گفت: پس از پایان یافتن مهلت ارسال نظرات و پیشنهادات، طی یک جمع‌بندی شعار و عناوین امسال مشخص شد. بدین ترتیب شعار اصلی یازدهمین هفته روابط‌عمومی «جز از راستی هیچ دم برنیار» انتخاب شد که مصرعی از اشعار ملک‌الشعرای بهار است.

عناوین روزهای یازدهمین هفته روابط‌عمومی را در ادامه می‌خوانید:

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ بازتولید اعتماد اجتماعی
پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ شتاب‌دهنده تولید
جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ شفافیت، رضایت
شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ بسط مسئولیت اجتماعی
یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ ترویج گفت‌‎وگو و امیدآفرینی
دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ آینه حقوق، نیازها و معضلات ذینفعان
سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ آینده‌نگری و مدیریت بحران‌ها

رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی افزود: بیش از یک دهه از برگزاری هفته روابط عمومی در کشور می‌گذرد. در طی این سال‌ها تمام تمرکز شورای سیاستگذاری این بوده تا مهم‌ترین نیازها و انتظارات ذی‌نفعان سازمان‌ها در شعارها و عناوین آورده شود تا ازین طریق توجه مسئولین و عموم مردم به کارکردهای روابط عمومی جلب شده و وظایف و نقش‌های این نهاد یادآوری شود.

سیدغلامرضا کاظمی دینان در پایان گفت: برنامه‌ها و پوستر این رویداد به زودی به روابط عمومی سازمان‌های مختلف در سراسر کشور ابلاغ خواهد شد. امیدوارم بتوانیم مانند دوره‌های گذشته با همراهی تمامی فعالان این حوزه در سراسر کشور گامی مؤثر در راستای ارتقای روابط عمومی و ارتباطات برداریم.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=5574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.