• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار: 1483اخبار امروز : 0
8

نشست «رسانه و مدیریت تحولات جهانی» برگزار می‌شود

  • کد خبر : 5609
  • 16 اردیبهشت 1402 - 10:13
نشست «رسانه و مدیریت تحولات جهانی» برگزار می‌شود

نشست «رسانه و مدیریت تحولات جهانی» فردا چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت توسط فرهنگسرای رسانه و مؤسسه رسانه‌ای نگاه نو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزری مهر، نشست «رسانه و مدیریت تحولات جهانی» فردا چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور نمایندگانی از رسانه‌های جبهه مقاومت توسط فرهنگسرای رسانه و مؤسسه رسانه‌ای نگاه نو برگزار می‌شود.

در این نشست موضوع «مدیریت تحولات جهانی» از منظر رسانه و اثرگذاری بر آن با حضور کارشناسان و تحلیلگران رسانه‌ای مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. همچنین دو مقوله اصلی در این حوزه یعنی «انحصار» و «توازن رسانه‌ای» به عنوان چارچوب‌های اصلی این مقوله نقد می‌شود.

مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه و مدیر این نشست تخصصی با اشاره به برگزاری این جلسه گفت: در این رویداد نقش رسانه‌ها در مدیریت، ایجاد و جهت دادن به رویدادهای بین‌المللی مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین مبانی اصلی در لزوم ایجاد همگرایی بین رسانه‌های مستقل جهان که گفتمان مقاومت را ترویج می‌کنند، مطرح شده و با حضور نمایندگی از این رسانه‌ها طراحی خواهد شد. همچنین مقوله توازن رسانه‌ای جبهه مقاومت و اهمیت فعالیت رسانه‌های مستقل تبیین خواهد شد.

در این جلسه تخصصی که پایگاه خبری نگاه نو به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند، نمایندگانی از جنبش‌های مقاومت فلسطین، سوریه، لبنان، عراق، تحلیلگران ارشد بین‌الملل و سردبیران اخبار خارجی رسانه‌های کشور حضور داشته و درباره این موضوع مهم به بحث و بررسی می‌پردازند.

این نشست فردا چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود و ورود عموم علاقه‌مندان به آن آزاد است.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=5609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.