• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار: 1478اخبار امروز : 0
9

«مرکز پاسخگویی صندوق اعتباری هنر» راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 5672
  • 22 اردیبهشت 1402 - 1:13
«مرکز پاسخگویی صندوق اعتباری هنر» راه‌اندازی شد

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمت ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته صندوق در هفته های گذشته از راه‌اندازی مرکز پاسخگویی این مجموعه برای راهنمایی و پاسخ به اعضا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی با تشریح برخی اقدامات انجام گرفته این مجموعه طی سال ۱۴۰۱، تأکید کرد: باتوجه به گسترش دامنه فعالیت‌های صندوق اعتباری هنر و رشد تعداد اعضای تحت پوشش، تسریع و تسهیل ارتباط اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با صندوق بیش از پیش احساس می شود. بر این اساس مرکز پاسخگوئی و ارتباط صندوق هنر پل ارتباطی را ایجاد کرده تا فعالان حوزه فرهنگ و هنر بتوانند با برقراری ارتباط با این مرکز، بتوانند درخواست ها و شکایات خود را مطرح کنند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه، پاسخگویی به پرسش‌ها و رفع ابهام مخاطبان در سریع‌ترین زمان ممکن و کاهش مراجعات حضوری و ترددهای غیرضروری را از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی مرکز پاسخگوئی و ارتباطات این صندوق برشمرد و اظهار کرد: در همین راستا سامانه پاسخگوی تلفنی، سامانه پیامکی، صفحات شبکه‌های اجتماعی در صندوق هنر این وظیفه را بر عهده دارند تا هنرمندان و اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور بتوانند به راحتی و بدون هیچگونه واسطه ای، پیشنهادات، انتقادات، سوالات و مشکلات خود را از طریق این مجاری ارتباطی به کارشناسان صندوق انتقال داده و پاسخ مناسب را دریافت کنند.

پاسخگویی به بیش از ۸۲ هزار تماس تلفنی هنرمندان

مدیرعامل صندوق اعتباری از پاسخگویی به بیش از ۸۲ هزار تماس تلفنی اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت خبر داد و گفت: پردیالوگ‌ترین ماه سال نیز با ۹ هزار و ۹۵۷ تماس در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده که مصادف با ایام ثبت نام بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر بوده است.

وی ادامه داد: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در رسته های سینمایی، تجسمی، نویسندگان، روزنامه نگاران، خادمان فرهنگ و هنر، قرآن و عترت ، بیشترین تماس تلفنی را با مرکز پاسخگویی و پشتیبانی صندوق اعتباری را داشتند.

به گفته پوراحمدی، بر اساس آمار مهم‌ترین دلایل پرتکرار تماس با مرکز تماس صندوق اعتباری هنر به ترتیب سوالات مرتبط به حوزه های «عضویت»، «تسهیلات» و «بیمه تأمین اجتماعی» بوده است.

راه‌اندازی سامانه پیامکی صندوق

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه، صندوق هنر برای تسریع و بهبود خدمات رسانی به اعضای خود در مرکز تماس، تمهیداتی را به کار گرفته است، از راه‌اندازی سامانه پیامکی صندوق در راستای توسعه خدمات بهینه آن در سال ۱۴۰۱ خبر داد. بر این اساس در سال ۱۴۰۱ بیش از هزار و ۱۸۸ پیامک از سوی اعضا به این سامانه ارسال شده و تمامی پرسش‌های ارسالی پاسخ داده شده است.

وی تاکید کرد: صندوق هنر همواره خود را خادم و حامی همیشگی هنرمندان و خانواده بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور می داند از این رو مصمم است با رایزنی و پیگیری های مستمر، تا حد امکان خدمات و تسهیلات لازم را به این قشر فرهیخته ارائه کند.

پور احمدی تصریح کرد: صندوق هنر همواره خود را خادم و حامی همیشگی هنرمندان و خانواده بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور می داند از این رو مصمم است با رایزنی و پیگیری های مستمر، تا حد امکان خدمات و تسهیلات لازم را به این قشر فرهیخته ارائه نماید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=5672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.