• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار: 1478اخبار امروز : 0
14

دبیرخانه بیست‌ویکمین جشنواره ملی رسانه های ایران آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 5679
  • 24 اردیبهشت 1402 - 12:21
دبیرخانه بیست‌ویکمین جشنواره ملی رسانه های ایران آغاز به کار کرد

دبیر جشنواره ملی رسانه های ایران از آغاز به کار دبیرخانه و برگزاری این رویداد رسانه‌ای، پس از یک وقفه ۱۰ ساله، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی عرفاتی دبیر جشنواره ملی رسانه های ایران ، با اعلام خبر برگزاری جشنواره ملی رسانه‌های ایران، این‌رویداد را در راستای ارتقای فعالیت حرفه‌ای رسانه‌های کشور و محملی برای قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های طاقت‌فرسای اهالی قلم و هم‌اندیشی و همدلی فعالان رسانه‌ای کشور دانست‌ و گفت: در این دوره، ساختار، فرآیندها و روندهای اجرایی و قالب جشنواره متناسب با تحولات عرصه رسانه متحول خواهد شد.

وی افزود: در این دوره سعی خواهد شد توأمان به فرم و قالب و محتوا توجه شود و موضوعات و مسأله‌های مبتلا به جامعه ایران در قالب بخش‌های ویژه در اولویت قرار گیرد. در بخش داوری اولیه از ظرفیت اساتید دانشگاه و پیشکسوتان عرصه خبر در همه استان‌ها استفاده خواهد شد. آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، پس از مرحله اولیه داوری در سراسر کشور، در مرحله نهایی به داوری اساتید حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری و پیشکسوتان عرصه رسانه گذاشته خواهد شد.

دبیر بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران در ادامه گفت: جشنواره ملی رسانه‌های ایران در ادامه بیست دوره گذشته جشنواره مطبوعات، پایه‌ریزی شده و علاوه بر نشریات و خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و رسانه‌های اجتماعی نیز حضور خواهند داشت.

عرفاتی، توجه ویژه به بخش مجازی و انسان رسانه‌ها، روایت‌های نوین در گزارش‌های خبری، جنبه‌های تحقیقاتی در تولیدات رسانه‌ای، ظرفیت‌های گزارشگری و تولیدات رسانه‌های نو از جمله؛ قالب‌های چندرسانه‌ای، پادکست، اینفوگرافی، عکس‌نوشت و… از ویژگی‌های جشنواره امسال خواند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اختتامیه جشنواره هم‌زمان با آئین‌های گرامیداشت روز خبرنگار در هفدهم مرداد ماه برگزار خواهد شد و اطلاعیه فراخوان و فرایند ارسال آثار تا هفته اول خرداد اطلاع‌رسانی می‌شود.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=5679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.