• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار: 1478اخبار امروز : 0
5

ماهنامه پیام روابط عمومی مجوز گرفت

  • کد خبر : 5691
  • 25 اردیبهشت 1402 - 10:44
ماهنامه پیام روابط عمومی مجوز گرفت

هیأت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با درخواست انتشار ماهنامه «پیام روابط عمومی» با مدیرمسئولی محمد رضا پارسیان موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی، ماهنامه «پیام روابط عمومی» با مدیر مسئولی محمدرضا پارسیان در جلسه هیأت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار دریافت کرد.

این ماهنامه به عنوان یک رسانه تخصصی توانمند و نقش آفرین در عرصه روابط عمومی که جمعی از متخصصان جوان و فعالان عرصه روابط عمومی کشور از اعضای شورای سیاست‌گذاری آن هستند، با هدف رشد دانش روابط عمومی و بسترسازی برای توسعه و تعالی روابط عمومی کشور با نگاه ویژه به آخرین دستاوردهای حوزه روابط عمومی در سطح بین‌الملل، با گستره سراسری و به صورت ماهنامه به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی با شورای سردبیری به زودی منتشر و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

مدیر مسئول این هفته نامه محمد رضا پارسیان دانش آموخته، پژوهشگر و فعال حوزه روابط عمومی است. وی ۲۲ سال سابقه فعالیت در حوزه رسانه به عنوان خبرنگار، مدیر اجرایی، مدیر هنری، جانشین سردبیر، سردبیر، مدیرمسئول، مشاور رسانه‌ای و مدیر ارتباطات و رسانه و نیز ۱۶ سال سابقه فعالیت در حوزه روابط عمومی به عنوان پژوهشگر، کارشناس، مشاور و مدیر روابط عمومی را دارد.

محمد رضا پارسیان عضو حرفه‌ای انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط عمومی ایران بوده و پیش از این مشاور عالی فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، مشاور ارتباطات و رسانه در مجلس، مشاور روابط عمومی و امور بین‌الملل خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران، قائم مقام نخستین همایش دانشجویی و دانشگاهی روابط عمومی و سواد رسانه‌ای، ریاست انجمن علمی روابط عمومی دانشکده خبر، عضو انجمن روزنامه نگاران تهران و نیز مشاور ارتباطات و رسانه تعدادی از شخصیت‌ها را در کارنامه خود دارد.

وی مدیر اسبق روابط عمومی مناطق ۲۰ و ۱ و ۲۱ شهرداری تهران بوده و هم اکنون مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تهران را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=5691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.