• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار: 1499اخبار امروز : 0
6

تخلفات پیامکی را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارش دهید

  • کد خبر : 5697
  • 25 اردیبهشت 1402 - 10:43
تخلفات پیامکی را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارش دهید

طبق اعلام مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، سامانه دریافت گزارشات تخلفات پیامکی توسط کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی فعال شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر مصوبه جلسه بیست و یکم شورای عالی فضای مجازی با موضوع «سیاست‌های ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی» در یکم بهمن سال ۹۳ مسئولیت کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست آن به شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی، در سه مصداق پیامک حاوی متن نامتعارف، پیامک حاوی لینک‌های کلاهبرداری (فیشینگ) و ارسال پیامک تبلیغاتی علی‌رغم اعلام مشترک به سامانه ۸۰۰* مبنی بر علاقه نداشتن به دریافت پیامک، آماده دریافت تخلفات پیامکی است.

هموطنان از سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی به نشانی smsregulatory.farhang.gov.ir تخلفات مدنظر خود را گزارش دهند تا با متخلفان این حوزه برخورد قانونی شود.

دبیرخانه کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه، در مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی مستقر است و حجت‌الاسلام حامد حاجی ملامیرزایی نایب رئیس و دبیر فعلی آن است.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=5697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.