• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار: 1505اخبار امروز : 1
6

«تماشای واقعه» از امشب روی آنتن سیما؛ بازنگری هنر عاشورایی

  • کد خبر : 648
  • 11 مرداد 1401 - 14:02
«تماشای واقعه» از امشب روی آنتن سیما؛ بازنگری هنر عاشورایی

تهران- ایرنا- تهیه کننده برنامه «تماشای واقعه» درباره این مجموعه که در ایام محرم روی آنتن می‌رود، توضیح داد: مطرح کردن هنر عاشورایی با حضور هنرمندان عاشورایی هدف ماست که از پژوهشگران، صاحب‌نظران، هنرمندان، موسیقیدان، نگارگران و کارگردانان دعوت خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا از شبکه تماشا، داود نجفی برزگر با اشاره به نمایش صحنه هایی از آثار عاشورایی در برنامه تماشای واقعه گفت: همچنین پخش بخش هایی از فیلم و سریال های عاشورایی همچون روز واقعه، پرده نشین، عقیق، یلدا و … از جمله اتفاقاتی است که در برنامه پخش می‌شود و هر شب مسابقه ای در این بخش برای مخاطبان تدارک دیده ایم.

«تماشای واقعه» از امشب روی آنتن سیما؛ بازنگری هنر عاشورایی

این تهیه کننده اضافه کرد: برنامه تماشای واقعه از امشب تا سیزدهم محرم پخش می شود و هدفش باز طرح کردن و بازنگری بر آثار هنری است که طی سالیان طولانی در حوزه موضوعات عاشورایی و مکتب حسینی توسط هنرمندان ساخته شده است و نسل جدید کمتر از آنها اطلاع دارد.

نجفی عنوان کرد: این برنامه هر شب با اجرای ابوالفضل اینانلو و با حضور کارشناسان مختلف در عرصه هنری و پژوهشی با محوریت هنر عاشورا ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش و ساعت ۱ بامداد بازپخش خواهد شد. 

برنامه تماشای واقعه کاری از شبکه تماشا با مشارکت بنیاد رسانه ای نهضت سازمان تبلیغات اسلامی و همراهی دفتر شعر سرود و موسیقی رسانه ملی  تولید می شود.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.