شبکه اطلاعرسانی روابط عمومی ایران (شارا) || کتاب “اینفوگرافیک در روابطعمومی” نوشته دکتر عادل میرشاهی توسط انتشارات کارگزار روابطعمومی منتشر شد. این کتاب ۱۶۳ صفحهای به بررسی و تحلیل مفصل اینفوگرافیک در روابطعمومی پرداخته و شامل مراحل تحقیق، برنامهریزی، طراحی، انتشار و ارزیابی این ابزار مهم در ارتباطات است.
کتاب در پی ارائه رویکردی جدید به اینفوگرافیک و نقش آن در بهبود ارتباطات روابطعمومیها، با بهرهگیری از جدیدترین فناوریها و ابزارهای هوش مصنوعی است. از جمله ویژگیهای برجسته این اثر، اشاره به تغییرات سریع تکنولوژی و اهمیت استفاده از نرمافزارهای بهروز برای طراحی گرافیکهای اطلاعرسان است. در این کتاب به مفاهیم مهمی همچون رنگشناسی، تایپوگرافی، و طراحی مینیمال پرداخته شده است.
کتاب شامل موضوعاتی مانند تاریخچه اینفوگرافیک، اهداف طراحی آن، مخاطبان مختلف، و مراحل طراحی اینفوگرافیک از انتخاب موضوع تا استفاده از ابزارهای پیشرفته برای ارزیابی و انتشار میباشد. همچنین، نکات کاربردی در خصوص طراحی اینفوگرافیکهای موثر و ویژگیهای یک اینفوگرافیک خوب به تفصیل بیان شده است.
یکی از بخشهای مهم کتاب، ارزیابی اشتباهات رایج در طراحی اینفوگرافیکها و راهکارهایی برای اجتناب از آنهاست. این کتاب علاوه بر کارگزاران روابطعمومی، برای مدرسان، گرافیستها و تبلیغکنندگان نیز مفید خواهد بود.
کتاب “روابطعمومی ترکیبی” در مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی، که به همت انجمن متخصصان روابطعمومی و موسسه کارگزار روابطعمومی در تاریخ ۱۲ آذر برگزار شد، رونمایی شد.
برای خرید و تهیه کتاب یا دریافت اطلاعات بیشتر، میتوان به وبسایتهای www.kpri.ir مراجعه کرد.
منبع خبر:
شارا
/ کتاب اینفوگرافیک در روابطعمومی رونمایی شد
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.