شبکه اطلاعرسانی روابط عمومی ایران (شارا) || موسسه کارگزار روابط عمومی با هدف بررسی تحولات و روندهای مهم در عرصه روابط عمومی در سال ۱۴۰۳، اقدام به برگزاری نظرسنجی برای انتخاب «کلمه سال روابط عمومی» نموده است.
این نظرسنجی فرصتی است برای مدیران، کارشناسان و اساتید محترم روابط عمومی تا با مشارکت خود، در تعیین مهمترین واژهای که بازتابدهنده چالشها، فرصتها و تغییرات این حوزه در سال جاری بوده، سهیم باشند.
انتخاب «کلمه سال» به ما کمک میکند تا درک بهتری از مسائل کلیدی و دغدغههای فعالان این عرصه پیدا کنیم و بتوانیم برنامهها و فعالیتهای خود را بر اساس این شناخت، تنظیم نماییم.
از شما دعوت میکنیم با شرکت در این نظرسنجی و پاسخ به سوالات زیر، ما را در این مسیر یاری فرمایید:
https://survey.porsline.ir/s/DYIP6Ktm
نکات تکمیلی:
هدف از این نظرسنجی، جمعآوری نظرات متخصصان و فعالان حوزه روابط عمومی است و نتایج آن به صورت عمومی منتشر خواهد شد.
پیشنهادهای شما در انتخاب نهایی کلمه سال بسیار ارزشمند خواهد بود.
با تشکر از همکاری شما
موسسه کارگزار روابط عمومی
منبع خبر:
شارا
/ اطلاعیه و نظرسنجی انتخاب «کلمه سال روابط عمومی ۱۴۰۳»
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.