شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در سال ۲۰۲۴، برندسازی تحولات عمدهای داشت و برندها به رویکردهای جدیدی روی آوردند. برخی از برندها با کنار گذاشتن مینیمالیسم، به طراحیهای شجاعانهتر و انسانیتر روی آوردند. نوستالژی و شخصیت در هویتهای بصری برجسته شد تا ارتباط عمیقتری با مخاطبان برقرار کنند.
برند موزیلا، با تغییر هویت و استفاده از رنگهای شاد و الهامی از اینترنت اولیه، تلاش کرد تا ارتباط انسانیتری برقرار کند.
همچنین برند کلیک با طراحی جذاب و یادآوری خاطرات خانگی، ارتباطی عاطفی و انسانی با مخاطبان خود برقرار کرد.
برندهای دیگری مانند آنو (Anno) و نُوشِن نیز هویتهای خود را بهروز کردند تا فضای جدیدی از ارتباطات انسانی را ایجاد کنند.
این تغییرات نشاندهنده اهمیت انسانیت، نوستالژی و اصالت در برندسازی بود و برندها تلاش کردند تا با روایت داستان و ایجاد حس آشنایی، وفاداری مخاطبان را جذب کنند.
منبع خبر:
شارا
/ پنج لحظه برتر برندسازی در سال ۲۰۲۴
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.