• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 1 July - 2025
1

پنج لحظه برتر برندسازی در سال ۲۰۲۴

  • کد خبر : 16830
  • 02 دی 1403 - 10:18
پنج لحظه برتر برندسازی در سال ۲۰۲۴

 این تغییرات نشان‌دهنده اهمیت انسانیت، نوستالژی و اصالت در برندسازی بود و برندها تلاش کردند تا با روایت داستان و ایجاد حس آشنایی، وفاداری مخاطبان را جذب کنند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در سال ۲۰۲۴، برندسازی تحولات عمده‌ای داشت و برندها به رویکردهای جدیدی روی آوردند. برخی از برندها با کنار گذاشتن مینیمالیسم، به طراحی‌های شجاعانه‌تر و انسانی‌تر روی آوردند. نوستالژی و شخصیت در هویت‌های بصری برجسته شد تا ارتباط عمیق‌تری با مخاطبان برقرار کنند.

 برند موزیلا، با تغییر هویت و استفاده از رنگ‌های شاد و الهامی از اینترنت اولیه، تلاش کرد تا ارتباط انسانی‌تری برقرار کند.

همچنین برند کلیک با طراحی جذاب و یادآوری خاطرات خانگی، ارتباطی عاطفی و انسانی با مخاطبان خود برقرار کرد.

 برندهای دیگری مانند آنو (Anno) و نُوشِن نیز هویت‌های خود را به‌روز کردند تا فضای جدیدی از ارتباطات انسانی را ایجاد کنند.

 این تغییرات نشان‌دهنده اهمیت انسانیت، نوستالژی و اصالت در برندسازی بود و برندها تلاش کردند تا با روایت داستان و ایجاد حس آشنایی، وفاداری مخاطبان را جذب کنند.

 

منبع خبر:
شارا
/ پنج لحظه برتر برندسازی در سال ۲۰۲۴

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=16830

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.