این بیانیه به عنوان نقطهای برای همافزایی داخلی میان کارکنان در نظر گرفته شده است. این تغییر مأموریت در زمانی صورت گرفته که واشنگتن پست با بحرانهای متعدد در بخش تحریریه روبرو است. از ژوئن، این روزنامه با نارضایتی گستردهای از سوی کارکنان مواجه شده که به رهبری ضعیف و بحرانهای مدیریتی اشاره کردهاند. بیش از ۴۰۰ کارمند نامهای به جف بزوس، مالک میلیاردر این روزنامه، ارسال کردند و درخواست ملاقات با او برای بحث در مورد تصمیمات رهبری کردند که باعث سوالاتی در مورد اعتبار این مؤسسه شده است.
در این بیانیه جدید، بزوس ابراز امیدواری کرده که واشنگتن پست مخاطبان بیشتری از طبقه کارگر آمریکا و افراد خارج از شهرهای ساحلی جذب کند و به دنبال گسترش مخاطبان خود در میان محافظهکاران است. علاوه بر این، روزنامه قصد دارد تا میزان محتوای نظرات و تحلیلها را افزایش دهد.
هدف بلندمدت روزنامه شامل رسیدن به ۲۰۰ میلیون کاربر پرداختی است که در مقایسه با تعداد کمتر از سه میلیون مشترک دیجیتال فعلی آن، هدفی بسیار چالشبرانگیز به حساب میآید. این هدف بهویژه با هدف جلب توجه بیشتر به محتواهای نظرات و استفاده از هوش مصنوعی به عنوان ابزاری برای موفقیت در این راستا تعریف شده است.
در عین حال، روزنامه از اهداف دیگری همچون حفظ اصول بنیادی روزنامهنگاری خود از جمله “گزارش حقیقت به تمام معنا” و “وظیفه روزنامه تنها به خوانندگان و عموم مردم تعلق دارد” پیروی میکند.
منبع خبر:
شارا
/ بیانیه مأموریت جدید واشنگتن پست: داستانگویی جذاب برای تمام
آمریکا
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.