• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 1 July - 2025
7

ویترین روزنامه ها/ صفحه یک روزنامه ها رنگ انقلابی به خودگرفت/ تاکید «پیام ما» بر تولید محتوای مسئولانه توسط بلاگرهای سفر

  • کد خبر : 23219
  • 23 بهمن 1403 - 10:22
ویترین روزنامه ها/ صفحه یک روزنامه ها رنگ انقلابی به خودگرفت/ تاکید «پیام ما» بر تولید محتوای مسئولانه توسط بلاگرهای سفر

تولید محتوای مسئولانه / شفقنا رسانه_ صفحه یک روزنامه‌ها به عنوان ویترین در مقابل چشم خواننده است به همین جهت انتخاب تیتر، عکس و مطالب فرعی در این صفحه اهمیت زیادی دارد تا خواننده را به داخل متن بکشاند و همراه خود کند. در این گزارش سعی کردیم با نگاهی به روزنامه‌های امروز، آن‌هایی که دارای مطالب خوب و مخاطب محور و یا محل نقد و بحث هستند، مورد بررسی قرار دهد.

تولید محتوای مسئولانه / به گزارش شفقنا رسانه، روز گذشته به مناسبت چهل‌ و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم به خیابان ها آمدند تا دوباره این پیروزی را جشن بگیرند، آن هم در شرایطی که ترامپ مدتی قبل کمپین فشار حداکثری علیه ایران را راه انداخته است. ایران هم در مواجهه با این رفتار دولت امریکا اعلام کرد، فعلا پرونده مذاکره با امریکا را خواهد بست و تا زمانی که زمینه مذاکراتی شرافتمندانه و برابر فراهم نشود. روزنامه های امروز عکس و تیتر یک خود را به این حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اختصاص داند که از جمله می توان به تیتر های «پزشکیان: رمز موفقیت ما حضور مردم است»، «پاسخ به ترامپ»، «همراهی پزشکیان با موضع رهبری درباره ترامپ»، «انتقاد پزشکیان از رفتار متناقض ترامپ»، «ایستادگی ملت پای انقلاب»، «ما ایستاده ایم»، «صدای ایران»، «مردم آرزوهای ترامپ را لگدمال کردند»، «ملت پاسخ ترامپ را داد» از دنیای اقتصاد، سازندگی، هم میهن، آرمان امروز، آرمان ملی، اعتماد، ایران، کیهان، جام جم و… اشاره کرد.

«بلاگرهای سفر، هم ناجی هم مخرب» تیتر روزنامه پیام ماست که در گزارشی به نقش بلاگرهای سفر در معرفی مکان های دیدنی پرداخت و ضمن اشاره به اینکه هجوم گردشگران به برخی مناطق بکر که بلاگرهای سفر معرفی کرده‌اند، منجر به از بین رفتن طبیعت ایران شده است، تاکید کرد که وزارت میراث‌فرهنگی موظف به ارائه آموزش به فعالان سفر در شبکه‌های اجتماعی است. این روزنامه توضیح داد: «حضور و فعالیت بلاگرها در حوزه گردشگری، مثل هر حوزه دیگر مزایا و معایبی دارد و مثل هر حوزه دیگر نیازمند نگاه مسئولانه به محتوایی است که در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. نگاهی که اگر وجود نداشته باشد، آسیب‌ها و تبعاتی به‌دنبال دارد که جبران آن اگر غیرممکن نباشد، کار بسیار سختی است. آنها این روزها اثرگذاری رسانه‌ها و ابزارهای تبلیغاتی را تحت‌الشعاع قرار داده‌اند و این امر هم فرصتی قابل‌توجه محسوب می‌شود و هم تهدیدی قابل‌تأمل. چند هفته پیش بود که یکی از بلاگرها در یک اثر باستانی مربوط به دوران ساسانی آتش به پا کرده بود تا محتوای ویدئویی تولید کند. درعین‌حال، همین قشر نقش مهمی در معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی ایران در جامعه دارند که بعد مثبت فعالیت آنها محسوب می‌شود. اما یک حلقه مفقوده این دو بعد فعالیت آنها را در شبکه‌های اجتماعی به‌هم وصل می‌کند و آن «تولید محتوای مسئولانه» است.»

در ادامه صفحه یک سایر روزنامه ها را ببینید…


منبع خبر:
شفقنا
/ ویترین روزنامه ها/ صفحه یک روزنامه ها رنگ انقلابی به خود
گرفت/ تاکید «پیام ما» بر تولید محتوای مسئولانه توسط بلاگرهای
سفر

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=23219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.