دفتر مینیاپولیس وبر شاندویک / این بسته شدن دفتر، آخرین نشانه از کوچک شدن یک شرکت است که زمانی صدها نفر را در شهرهای دوقلو استخدام میکرد، اما اکنون تعداد کارکنانش به چند ده نفر کاهش یافته است. جان رن (John Wren)، مدیرعامل Omnicom در تماس تلفنی با سهامداران اعلام کرد که این تغییرات صرفهجویی در هزینهها را به دنبال دارد و تاثیری بر کارکنان نخواهد داشت.
طبق اعلام سخنگوی شرکت، دفتر وبر شاندویک در ساختمان ۵۱۰ Marquette تا پایان فوریه خالی خواهد شد. حدود ۳۵ کارمند این دفتر به کار از راه دور یا اشتراک در فضای اداری ادامه خواهند داد. تام کانینگهام (Tom Cunningham)، معاون ارشد ارتباطات جهانی شرکت Interpublic، تاکید کرد که این تصمیم بههیچوجه به دلیل ادغام با Omnicom نبوده است، بلکه بهدلیل تمایل به محیط کاری ترکیبی در دوران پس از پاندمی COVID-19 است.
تاریخچه دفتر مینیاپولیس به سال ۱۹۸۱ برمیگردد، زمانی که دیو مونا (David L. Mona) شرکت روابط عمومی خود را به نام David L. Mona & Associates تأسیس کرد. در سال ۱۹۸۸، پس از ادغام با یک شرکت محلی دیگر، شاندویک (Shandwick) این شرکت را خریداری کرد. در نهایت، در سال ۲۰۰۱ شاندویک با Weber گروپ ادغام شد و شرکت جدیدی به نام Weber Shandwick تأسیس شد.
دفتر مینیاپولیس که در ابتدا در بلومینگتون قرار داشت، در سال ۲۰۱۴ به مرکز شهر منتقل شد. امروزه این شرکت در ۵۹ شهر در سراسر جهان دفتر دارد. بسته شدن دفتر مینیاپولیس تنها یکی از نمونههای کوچک شدن فضاهای اداری در مرکز شهر پس از همهگیری COVID-19 است. طبق گزارشهای Cushman & Wakefield، نرخ خالی بودن دفاتر در منطقه مرکزی شهر در پایان سال ۲۰۲۴ به ۳۳.۵٪ رسیده است.
آدام دوینینک (Adam Duininck)، رئیس شورای مرکز شهر مینیاپولیس، گفت که با وجود بسته شدن دفتر وبر شاندویک، وضعیت عمومی مرکز شهر هنوز در مسیر بهبود قرار دارد. همچنین مونا ابراز نگرانی کرد که نبود دفتر این شرکت در شهر، نشاندهنده از دست دادن جایگاه رهبری در بازار خواهد بود، اما تاکید کرد که فارغالتحصیلان این شرکت همچنان به شکلگیری جامعه روابط عمومی در شهرهای دوقلو ادامه خواهند داد.
منبع خبر:
شارا
/ بسته شدن دفتر مینیاپولیس وبر شاندویک و پایان یک دوران در
روابط عمومی شهرهای دوقلو
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.