این کاهش مشارکت به دلیل عوامل مختلفی از جمله فقدان وضوح در نقشها، ارتباطات ضعیف ونبود فرصتهای رشد است.
کارمندان جوانتر، بهویژه نسل زد، دراین زمینه عملکرد ضعیفتری دارند.
تحقیقات گالوپ نشان میدهند که تغییرات سریع سازمانی، چالشهای ناشی ازکار ترکیبی واز راه دور، انتظارات متفاوت مشتریان و شیوههای مدیریت ناکارآمد، همگی به این وضعیت دامن زدهاند.
برای بهبود مشارکت کارکنان، مدیران باید فرهنگ سازمانی را بهطور شفاف تعریف کرده و آن را با ماموریت و ارزشهای سازمان تطبیق دهند.
همچنین، شناسایی مدیرانی که در ایجاد انگیزه و همبستگی در کارکنان مهارت دارند، بسیار اهمیت دارد.
ارائه بازخورد منظم و ایجاد روابط قوی بین کارکنان و مدیران نیز میتواند در بهبود این وضعیت موثر باشد. این اقدامات میتوانند به بهبود کیفیت کار و بهرهوری شرکت کمک کرده و از کاهش بیشترمشارکت کارکنان جلوگیری کنند.
منبع خبر:
شارا
/ مشارکت کارکنان به پایینترین حد در یک دهه گذشته رسیده
است
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.