به گزارش شارا به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه کار روابط عمومی صرف اصلاع رسانی محض نیست، با اشاره به تاثیرگذاری روابط عمومی های دستگاه های اجرایی اضافه کرد: روابط عمومی ها اگر مسایل را درست تصمیمسازی کنند و مباحث را به درستی از کف جامعه به راس مجموعه منتقل نمایند، حتما تصمیمات درستی گرفته می شود.
وی بیان کرد: بخشی از مسایلی که امروز به روابطعمومیها نیز برمیگردد به دلیل عدم تبیین درست موضوعات است، از اینرو باید برای بیان درست مسایل تلاش شود ضمن آنکه موضوعات باید طوری مطرح شود تا آرامش جامعه تحت تاثیر قرار نگیرد و ناامیدی ایجاد و القاء نشود.
نماینده عالی دولت در گیلان تاکید کرد: باید با تبیین درست مشکلات استان، نگاههای ملی را به حل مسایل معطوف کنیم.
وی در ادامه با تشریح مزیت های گیلان در بخشهای مختلف بیان کرد: فقط طی روزهای اخیر ۱.۵ میلیارد مترمکعب باران در استان بارید در واقع آب، خاک و هوا از مزیتهای گیلان است که باید به درستی استفاده شود.
حق شناس با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصتها و مزیتها و با بیان اینکه باید گیلان را به هاب هوش مصنوعی بدل کنیم، اضافه کرد: پیش از این از فرصت تاریخی انرژی ارزان، نیروی انسانی ارزان و … استفاده نکردیم؛ امروز باید از مزیت هوش مصنوعی بهره گرفته شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه گیلان وارد رشد منفی جمعیت شدهاست، اظهار کرد: در ۱۰ ماه امسال (از ابتدای سال تا پایان دی) ۱۶ هزار نفر در گیلان فوت کردند و بیش از ۱۴ هزار نفر به دنیا آمدند؛ قدرمطلق جمعیت استان کاهشی شدهاست.
مدیر روابط عمومی شهرداری لاهیجان هم در این جلسه به نمایندگی از شورای هماهنگی روابط عمومی های گیلان گفت: مدیران دستگاههای اجرایی باید مسئولان روبط عمومی سازمان مربوطه را مورد حمایت قرار دهند.
شاهین جهانگیری ابراز امیدواری کرد تا مدیران روابط عمومیهای گیلان با حمایت نماینده عالی دولت در استان با قوت قلب بیشتر و بهتری به وظایف خود عمل کنند.
وی خواستار برگزاری نشست مشترک مسئولان دستگاههای اجرایی با مدیران روابط عمومیها برای بیان دغدغههای دست اندرکاران روابط عمومی ها شد.
در این نشست انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومیهای گیلان هم برگزار شد.
منبع خبر:
شارا
/ روابط عمومیها در تصمیمسازیها نقش خود را ایفا کنند
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.