عملکرد بازاریابی موثر / او سه اشتباه رایج که بنیانگذاران در این مرحله مرتکب میشوند را شناسایی میکند:
– سرمایهگذاری بیش از حد در منابعی که به آنها نیاز ندارند، مانند استخدام یک مدیر بازاریابی تمام وقت.
– فکر کردن این که هر بازاریاب میتواند کار را انجام دهد.
– تعهد به ابتکاراتی که فراتر از سودمندی آنها خواهد بود.
در عوض، او توصیه میکند که بنیانگذاران روی ابتکاراتی تمرکز کنند که برای سالهای آینده نتیجه خواهند داد، مانند:
– ایجاد یک کسبوکار قوی.
– آزمایش کانالهای تبلیغاتی مختلف.
– ساختن یک جامعه از مبشران.
او همچنین توصیه میکند که بنیانگذاران از استخدام یک متخصص بازاریابی در این مرحله خودداری کنند، مگر اینکه منابع داخلی کافی برای اجرای ابتکارات خود نداشته باشند.
در مرحله ورود به بازار، بنیانگذاران باید بر روی ایجاد یک نام تجاری واضح و جذاب، آزمایش کانالهای تبلیغاتی مختلف و ساخت یک جامعه از مبشران تمرکز کنند. بنیانگذاران باید از سرمایهگذاری بیش از حد در موارد مانند کسبوکارسازی، اثبات تناسب محصول با بازار و رسانههای پولی خودداری کنند. بنیانگذاران باید از سرمایهگذاری در ابتکاراتی که فراتر از سودمندی آنها خواهد بود خودداری کنند.
نکات کلیدی
– در مرحله ورود به بازار، بر روی ایجاد یک کسبوکار قوی، آزمایش کانالهای تبلیغاتی مختلف و ساختن یک جامعه از مبشران تمرکز کنید.
– از استخدام یک مدیر بازاریابی تمام وقت یا متخصص بازاریابی در این مرحله خودداری کنید، مگر اینکه منابع داخلی کافی برای اجرای ابتکارات خود نداشته باشید.
– از سرمایهگذاری بیش از حد در منابعی که به آنها نیاز ندارید خودداری کنید.
من معتقدم که نکات ارایه شده در این مقاله برای بنیانگذاران در مرحله ورود به بازار بسیار ارزشمند است. کاراس توصیههای عملی و مبتنی بر تجربه ارایه میدهد که میتواند به بنیانگذاران کمک کند تا یک عملکرد بازاریابی موثر ایجاد کنند.
در اینجا چند نکته اضافی برای بنیانگذاران در این مرحله وجود دارد:
– از ابزارهای بازاریابی رایگان و کم هزینه استفاده کنید. بسیاری از ابزارهای بازاریابی رایگان و کم هزینه وجود دارد که میتواند به بنیانگذاران کمک کند تا ابتکارات بازاریابی خود را اجرا کنند.
– از شبکهسازی خود استفاده کنید. شبکهسازی با سایر کارآفرینان، صاحبان مشاغل و متخصصان بازاریابی میتواند به بنیانگذاران کمک کند تا دانش و منابع خود را افزایش دهند.
– از آزمون و خطا نترسید. بهترین راه برای یادگیری نحوه بازاریابی محصول یا خدمات شما، آزمایش و اندازهگیری است.
منبع خبر:
شارا
/ نحوه ایجاد یک عملکرد بازاریابی مؤثر در مرحله ورود به بازار:
نکات و اشتباهات رایج
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.