• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 8 June - 2025
3

از رونمایی نخستین کتاب تشریفات اینترنتی تا دریافت جایزه خلاقیت و سخنرانی در بیست و یکمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی

  • کد خبر : 25462
  • 09 اسفند 1403 - 21:39
از رونمایی نخستین کتاب تشریفات اینترنتی تا دریافت جایزه خلاقیت و سخنرانی در بیست و یکمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی

کتاب تشریفات اینترنتی / روز چهارشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۳، چهارمین جشنواره مردمداری و بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی تهران برگزار شد.

کتاب تشریفات اینترنتی / به گزارش روابط عمومی خانه صمت ایران، عادل میرشاهی، مدیر روابط ‌عمومی خانه صمت ایران در این مراسم که با حضور کارشناسان، مدیران و متخصصان روابط عمومی برگزار شد، پس از رونمایی کتاب تازه منتشرشده‌اش تحت عنوان تشریفات اینترنتی؛ آداب اجتماعی استفاده از ابزارهای دیجیتال، جایزه خلاقیت روابط عمومی را از آن خود کرد.


نخستین کتاب در زبان فارسی در حوزه تشریفات اینترنتی
کتاب تشریفات اینترنتی که به‌عنوان اولین اثر در زبان فارسی در این حوزه شناخته می‌شود، توسط میرشاهی و همکارش ویکتوریا ترک نوشته شده است. این اثر به‌طور جامع به بررسی اصول و آداب صحیح استفاده از فضای دیجیتال می‌پردازد و راهنمایی برای کاربران اینترنتی و فعالان رسانه‌ای است تا در برقراری ارتباط در شبکه‌های اجتماعی، اصول اخلاقی و رفتاری را رعایت کنند. این کتاب به‌ویژه برای کسانی که به دنبال توسعه فعالیت‌های دیجیتال خود در بستر رسانه‌های اجتماعی و اینترنت هستند، یک راهنمای معتبر و ارزشمند به شمار می‌آید.

جایزه خلاقیت روابط عمومی در جشنواره مردمداری
در بخش دیگری از این مراسم، دکتر عادل میرشاهی به‌عنوان برگزیده دریافت جایزه خلاقیت روابط عمومی شناخته شد. این جایزه به‌خاطر نوآوری‌ها و تلاش‌های مداوم او طی ۱۵ سال گذشته در نگارش آثار نوآورانه در حوزه روابط عمومی به وی اهدا شد. میرشاهی در سال ۱۳۹۱، در کتاب روابط عمومی اینرنتی برای نخستین بار مفهوم سوم پی آر را در روابط عمومی ایران مطرح کرد. یک سال بعد این مفهوم در کتاب استانداردهای روابط عمومی، توسط میرشاهی استانداردسازی شد. میرشاهی در سال ۱۴۰۲ با نگارش کتاب اسناد مرجع روابط عمومی برای نخستین بار مستندات روابط عمومی ها را در یک کتاب منعکس کرد. کتاب اینفوگرافیک در روابط عمومی عنوان کتاب دیگری بود که در سال ۱۴۰۳ منتشر شد و برای نخستین بار مباحث هنری طراحی اینفوگرافیک در یک اثر منتشر شد. آخرین کتاب نیز برای نخستین بار تشریفات اینترنتی را مطرح می کرد که در جایگاه یک اثر خلاقانه در روابط عمومی کشور مطرح است.

سخنرانی دکتر میرشاهی در زمینه ابزارهای شخصی‌سازی در روابط عمومی
در این جشنواره، دکتر میرشاهی همچنین سخنرانی ارزشمندی تحت عنوان «ابزارهای شخصی‌سازی در روابط عمومی اینترنتی» ایراد کرد. او در این سخنرانی به ابزارهای شخصی‌سازی محتوا برای ایجاد تعاملات مؤثرتر در دنیای آنلاین پرداخت. به گفته میرشاهی، با بهره‌گیری از سئو پی‌آر و تحلیل داده‌های کاربران، سازمان‌ها می‌توانند محتوای خود را به‌طور خاص و هدفمند برای هر مخاطب بهینه کنند. این امر نه‌تنها باعث افزایش دسترسی به محتوای دیجیتال می‌شود، بلکه می‌تواند وفاداری مخاطبان را نیز تقویت کند.

مقاله برگزیده: «نقش روابط‌عمومی اینترنتی در شخصی‌سازی محتوا برای مخاطبان»
همچنین، مقاله دکتر میرشاهی با عنوان «نقش روابط‌عمومی اینترنتی در شخصی‌سازی محتوا برای مخاطبان» که به تحلیل دقیق تأثیر روابط عمومی دیجیتال بر تقویت تعاملات و بهبود تجربه کاربری پرداخته، به‌عنوان یکی از مقالات برگزیده این جشنواره معرفی شد. در این مقاله، میرشاهی به تشریح روش‌های علمی و عملی بهره‌برداری از سئو پی‌آر و تکنیک‌های تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های مخاطبان پرداخته و توضیح داده که چگونه می‌توان روابط عمومی آنلاین را بهبود بخشید و پیام‌های دقیق و مؤثری را به مخاطبان ارسال کرد.

دستاوردهای علمی و پژوهشی دکتر میرشاهی
دکتر عادل میرشاهی که به‌عنوان یکی از پیشگامان حوزه روابط عمومی در ایران شناخته می‌شود، دارای رزومه‌ای پربار و قابل توجه است. وی با بیش از ۲۰۰۰ یادداشت و مقالات تخصصی در حوزه روابط عمومی، ۵ کتاب تألیف شده و بیش از ۳۰ دوره و مشاوره تخصصی در این زمینه، یکی از مؤثرترین چهره‌ها در این صنعت است. وی همچنین با دریافت جوایزی چون «جایزه کتاب سال جشنواره ملی روابط عمومی» و «کتاب برگزیده جشنواره مردمداری»، «ستاره علمی جوان روابط عمومی کشور» در جشنواره های معتبر روابط عمومی کشور معرفی شده و نقش خود را در پیشبرد این رشته را ثابت کرده است.

چالش‌های آموزش و فیلترینگ
دکتر میرشاهی در قسمت پرسش و پاسخ جشنواره نیز به چالش‌های مهمی که در آموزش و ارائه ابزارهای شخصی‌سازی در ایران وجود دارد، اشاره کرد. وی با اشاره به فیلترینگ یوتیوب و تحریم‌های بین‌المللی که باعث کند شدن روند توسعه روابط عمومی اینترنتی در ایران شده است، از لزوم رفع فیلترینگ برای پیشرفت در این عرصه صحبت کرد.


منبع خبر:
شارا
/ از رونمایی نخستین کتاب تشریفات اینترنتی تا دریافت جایزه
خلاقیت و سخنرانی در بیست و یکمین کنفرانس بین المللی روابط
عمومی

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=25462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.