• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 1 July - 2025
5

۶ اشتباهی که باید در ساخت برند خود از آنها اجتناب کنید

  • کد خبر : 25481
  • 10 اسفند 1403 - 13:39
۶ اشتباهی که باید در ساخت برند خود از آنها اجتناب کنید

ساخت برند / در دنیای امروز که همه به دنبال ایجاد برند خود هستند، برجسته شدن از رقبا دشوارتر از همیشه شده است.

ساخت برند / برای موفقیت، برندها باید از همان ابتدا پایه و اساس قوی ایجاد کنند و با مخاطبان خود در سطح عاطفی ارتباط برقرار کنند.

کلی کانکرایت، بنیانگذار و استراتژیست ارشد برند The Brand Terminal، در مقاله‌ای که در dmacourse منتشر شده است، به اشتباهات رایجی که برندها در فرآیند ساخت برند خود مرتکب می‌شوند اشاره می‌کند و راهکارهایی برای اجتناب از آنها ارائه می‌دهد.

در اینجا خلاصه‌ای از شش اشتباه رایج و راه‌حل‌های کانکرایت آمده است:

۱. برندسازی را با راهنمای سبک اشتباه نگیرید.

راهنمای سبک شما بخشی از برند شماست، اما همه چیز نیست. برندسازی در مورد ایجاد یک سبک زندگی است که هدف، ارزش‌ها و هویت شرکت شما را در تمام نقاط تماس منعکس می‌کند.

راه‌حل: فراتر از زیبایی‌شناسی بصری فکر کنید و یک تجربه برند منحصر به فرد و منسجم ایجاد کنید.

۲. پیام‌رسانی عمومی و پیچیده داشته باشید.


صدای برند شما باید واضح و مختصر باشد و با شخصیت و ارزش‌های برند شما همسو باشد.

راه‌حل: پیام‌رسانی خود را بر اساس شخصیت برند خود توسعه دهید و آن را در تمام کانال‌های ارتباطی خود به طور یکسان ارائه دهید.

۳. از استراتژی خود منحرف شوید.


داشتن یک استراتژی برند قوی ضروری است، اما همچنین باید انعطاف‌پذیر باشید و با توجه به نیازها و شرایط در حال تغییر آن را تطبیق دهید.

راه‌حل: به طور منظم استراتژی خود را بررسی کنید و در صورت نیاز تعدیلات انجام دهید.

۴. فقط محصولات خود را بفروشید.

برندسازی موثر باید بر ایجاد یک ارتباط عاطفی با مخاطبان شما تمرکز کند و ارزش‌ها و راه‌حل‌های شما را به جای صرفاً فروش محصولات یا خدماتتان برجسته کند.

راه‌حل: داستانی را تعریف کنید که با با نیازهای مخاطبان شما همسو باشد و بر مزایایی که برند شما ارائه می‌دهد تأکید کنید.

۵. در خلاء کار کنید.


مهم است که به طور فعال در فرهنگ و رفتار مصرف‌کننده غوطه‌ور شوید و برند خود را با روندها و اولویت‌ها و نیازهای در حال تغییر مرتبط نگه دارید.

راه‌حل: به مخاطبان خود گوش فرا دهید، با آنها تعامل داشته باشید و از بازخورد آنها برای بهبود برند خود استفاده کنید.

۶. قدرت فرهنگ شرکت را دست کم بگیرید.

فرهنگ شرکت شما به هویت برند شما شکل می‌دهد و بر نحوه تعامل کارمندان و مشتریان شما با برند شما تأثیر می‌گذارد.

راه‌حل: یک فرهنگ قوی و مثبت ایجاد کنید که ارزش ها و چشم‌انداز برند شما را منعکس کند.

با اجتناب از این اشتباهات رایج و اتخاذ یک رویکرد استراتژیک و فعال برای برندسازی، می توانید برندی بسازید که ماندگار، معنادار و موفق باشد.

به یاد داشته باشید که برندسازی یک فرآیند مداوم است و نیاز به تعهد و تلاش مداوم دارد.

با تمرکز بر ایجاد یک تجربه برند قوی و معنادار برای مخاطبان خود، می توانید برندی بسازید که برجسته شود و در دنیای رقابتی امروزی به موفقیت برسد.


منبع خبر:
شارا
/ ۶ اشتباهی که باید در ساخت برند خود از آنها اجتناب
کنید

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=25481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.