ارتباطات دونزباخ / به گزارش شارا، این اثر ارزشمند برای تدریس و مطالعه در حوزه ارتباطات بسیار مناسب است.
سرویراستار انگلیسی این اثر ولفگانگ دونزباخ و سرویراستار فارسی آن دکتر حسن بشیر هستند، در حالی که ترجمه کتاب توسط نادره شعبانی انجام شده است.
کتاب شامل مباحث متنوعی از جمله مدیریت پیکار تبلیغاتی، اثربخشی تبلیغات، روابط عمومی اجماعگرا، مدل همسویی روابط عمومی، ارتباطات بحران، مدیریت تغییر و ارتباطات، برندسازی، و ارتباطات یکپارچه بازاریابی است.
این اثر علاوه بر اینکه ابعاد مختلف ارتباطات و تبلیغات را پوشش میدهد، به تحلیل مفاهیم مختلفی مانند لابیگری، روابط عمومی میانفرهنگی، و اخلاق در روابط عمومی نیز پرداخته است.
منبع خبر:
شارا
/ انتشار کتاب ارتباطات راهبردی (دانشنامه بینالمللی ارتباطات
دونزباخ)
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.