شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در اقدامی تحولآفرین، دکتر عادل میرشاهی، چهره برجسته و شناختهشده در حوزه روابط عمومی و ارتباطات را به سمت مدیر روابط عمومی این نهاد منصوب کرد. دکتر میرشاهی با بیش از دو دهه تجربه در عرصه مدیریت ارتباطات و تدریس، چهرهای است که به واسطه سوابق متعدد و افتخارات علمی، نقش برجستهای در ارتقای استانداردهای روابط عمومی کشور داشته است.
سوابق تخصصی و اجرایی
دکتر میرشاهی پیش از این در سمتهای کلیدی ارتباطاتی در بنیاد دانش، شرکت نورد و قطعات فولادی و گروه صنعتی طاها فعالیت کرده است. این سوابق کاری در نهادهای بزرگ اقتصادی، او را با چالشها و نیازهای خاص روابط عمومی در صنایع مختلف آشنا کرده و تخصص او را در مدیریت ارتباطات صنعتی و تجاری تقویت کرده است.
همچنین، ایشان بهعنوان مشاور و مدرس در بیش از ۳۰ وزارتخانه، نهاد، شرکت و موسسه معتبر کشور، فعالیتهای آموزشی و مشاورهای موثری داشته و تجربه ارزشمندی در طراحی و پیادهسازی استراتژیهای ارتباطی برای سازمانها در سطح ملی کسب کرده است. این تجارب گسترده، توانایی او را در هماهنگسازی نیازهای ارتباطی با اهداف توسعهای و استراتژیک سازمانها برجسته کرده است.
تالیفات و افتخارات علمی
دکتر میرشاهی از مولفان پیشرو در حوزه روابط عمومی کشور به شمار میرود. او با تالیف کتابهای تخصصی استانداردهای روابط عمومی (جلد دوم)، اسناد مرجع روابط عمومی و روابط عمومی اینترنتی نقش موثری در پیشبرد دانش تخصصی و ایجاد استانداردهای کیفی در این حوزه داشته است. این آثار بهعنوان منابع مرجع در دانشگاهها و دورههای آموزشی روابط عمومی، شناخته شده و مورد استفاده فراوان قرار گرفتهاند.
افتخارات علمی دکتر میرشاهی، از جمله دریافت جایزه “ستاره علمی جوان روابط عمومی” از جشنواره ستارگان روابط عمومی کشور، جایزه اثر برتر در جشنواره مردمداری ایران و برگزیده کتاب سال در جشنواره انتشارات روابط عمومی، نشاندهنده تاثیرگذاری و پیشتازی او در نوآوریهای علمی و عملی این حوزه است. این جایزه ها، نشانی از برتری و تعهد او به توسعه کیفیت در روابط عمومی کشور است.
نگاه به آینده
انتصاب دکتر میرشاهی بهعنوان مدیر روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، بیانگر عزم جدی این نهاد برای بهبود و تقویت ارتباطات خود است. حضور وی میتواند راهبردهای جدیدی را در جهت تقویت پیوندهای میان این نهاد و صنایع مختلف، افزایش شفافیت و ارتقای اعتماد عمومی به همراه داشته باشد. با رهبری دکتر میرشاهی، انتظار میرود روابط عمومی خانه صمت به استانداردهای جدیدی در حوزه مدیریت ارتباطات و ارتباط با مخاطبان خود دست یابد و بتواند جایگاه این نهاد را در عرصه ملی و بینالمللی بیش از پیش تحکیم کند.
خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با این انتصاب راهبردی به دنبال ارتقای سطح ارتباطات در راستای حمایت از صنعتگران، تولیدکنندگان و اصحاب رسانه است.
منبع خبر:
شارا
/ عادل میرشاهی مدیر روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران
شد
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.