• امروز : دوشنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۴
  • برابر با : Monday - 28 April - 2025
16

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی بر اهمیت حوزه روابط عمومی دربازتاب اقدامات شرکت تأکید کرد

  • کد خبر : 11418
  • 08 آبان 1403 - 15:49
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی بر اهمیت حوزه روابط عمومی دربازتاب اقدامات شرکت تأکید کرد

بازرگانی داخلی / روابط عمومی از نقش مهمی در شناساندن شرکت به جامعه برخوردار است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || سرپرست معاونت بازرگانی داخلی در دیدار با مدیر و کارکنان روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، ارتباط نزدیک با مردم و و رسانه‌ها، اطلاع‌رسانی اقدامات و خدمات و معرفی حوزه عمل شرکت را از مأموریت‌های حوزه ارتباطات و رسانه‌ها برشمرد و گفت: از این منظر، روابط عمومی از نقش مهمی در شناساندن شرکت به جامعه برخوردار است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدأ)؛ رضا افرازه افزود: موفقیت مجموعه‌ها نزد افکار عمومی، نتیجه عملکرد مؤفق روابط عمومی در انتشار و انعکاس اتفاقات، اخبار و گزارش نحوه عملکرد هر مجموعه به داخل و خارج آن از طریق ارتباط و تعامل با اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان اقشار مختلف مردم است.

شهرام جباری‌زادگان، مدیر روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران نیز در این دیدار با تبریک انتصاب رضا افرازه به عنوان سرپرست معاونت بازرگانی داخلی این شرکت، آمادگی مجموعه ارتباطی شرکت در تهران و استان‌ها را برای بازتاب دادن اقدامات و خدماتی که از طریق ستاد و ادارات کل غله و خدمات بازرگانی در استان‌ها انجام می‌شود را اعلام کرد.


منبع خبر:
شارا
/ سرپرست معاونت بازرگانی داخلی بر اهمیت حوزه روابط عمومی در
بازتاب اقدامات شرکت تأکید کرد

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=11418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.