• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار: 1481اخبار امروز : 0
4

روایت عملیات دفاع مقدس با پویانمایی صد قسمتی

  • کد خبر : 1577
  • 23 مرداد 1401 - 10:32
روایت عملیات دفاع مقدس با پویانمایی صد قسمتی

تهران- ایرنا- مرکز پویانمایی صبا با مشارکت نیروهای مسلح ساخت حدود ۱۰۰ قسمت پویانمایی را درباره عملیات‌های دفاع مقدس در دستور کار دارد.

به گزارش ایرنا از معاونت سیما؛ طرح ۱۰۰ قسمتی پویانمایی دفاع مقدس که با عنوان روایت معیار در مرکز پویانمایی صبا در دست تولید است، که ناگفته های دفاع مقدس را به صورت انیمیشن روایت می کند.

اسدالله دیانتی تهیه کننده طرح روایت معیار گفت: این طرح به عنوان معیار مستندهای عملیات دفاع مقدس ساخته می شود و ما تاریخ جنگ را در آن بازخوانی می کنیم. قرار است آن چه میان سپاه، ارتش و مجموعه های نظامی در عملیات ها ثبت شده را به صورت پویانمایی و مستند تولید کنیم.

وی افزود: این تولیدات جزو طرح های شاخص تلویزیون محسوب می شود که به واسطه تفاهم نامه بین ستاد کل نیروهای مسلح و صدا و سیما منعقد شده است و ناظرانی هم برای ارتقای کیفیت، همراهی می کنند.

به گفته وی برای ساخت چنین مجموعه ای توجه ویژه ای به محتوا، سبک پرداخت و گرافیک شده و همچنین به حساسیت های محتوایی که باید دقیق بیان شود.

اسماعیل یوسفی کارگردان این طرح نیز با اشاره به تازگی این مجموعه مستند پویانمایی تلویزیونی گفت: قرار است در هر قسمت از این مجموعه، یکی از عملیات های دفاع مقدس به سبک پویانمایی روایت شود که در قسمت اول، عملیات طریق القدس را روایت کرده ایم که حدود ۳۰ دقیقه است.

وی ادامه داد: نخستین قسمت این مستند با استفاده از روش های به روز، همچون ۳D،کمیک و موشن گرافی کار شده تا با کیفیت بالا ۴K مورد رضایت و استقبال مخاطبان قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=1577

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.