• امروز : چهارشنبه - ۱ اسفند - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 19 February - 2025
4

معاون استاندار یزد: میزان توجه به روابط عمومی از شاخص‌های ارزیابی مدیران است

  • کد خبر : 21440
  • 08 بهمن 1403 - 11:40
معاون استاندار یزد: میزان توجه به روابط عمومی از شاخص‌های ارزیابی مدیران است

معاون استاندار یزد /

معاون استاندار یزد / شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با تاکید بر ضرورت پرهیز مدیران از نگاه سطحی به روابط عمومی‌ها گفت: میزان توجه به روابط عمومی‌ از شاخص‌های ارزیابی مدیران است تا با تبدیل آن به یک برنامه نظارتی به‌طور عملی به حل مسائل و ارتقای وضعیت این بخش منجر شود.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، ” اسماعیل دهستانی ” در همایش شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان ، این بخش را حلقه وصل حاکمیت و بدنه اجتماع دانست و افزود: روابط عمومی‌ به‌عنوان چشم بینا و زبان گویای سازمان‌ها و دستگاه‌ها نقش هدایتگری در مدیریت کلان را ایفا می‌کنند.

وی تصریح کرد: اکنون مدیران و جامعه به نقش بی‌بدیل روابط عمومی‌ها در تنظیم گری روابط و ایفای نقش‌ آنها در اطلاع‌رسانی و نکات تحلیلی واقف بوده و احساس نیاز به خدمات این بخش بیش از پیش در میان مدیران و جامعه دیده می‌شود.

دهستانی با بیان اینکه اکنون بخش خصوصی نیاز به روابط عمومی فعال و توانمند را به وضوح درک کرده است، گفت: این مهم نشانگر افزایش سواد رسانه‌ای مدیران و احساس نیاز جامعه به روابط عمومی‌ها برای پاسخ‌گویی به ابهامات، اطلاع‌رسانی، اقناع سازی و جریان سازی است‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در همین راستا ادامه داد: برخلاف گذشته مدیران اکنون به نقش حیاتی روابط عمومی‌ها در موفقیت مجموعه‌های تحت مدیریت خود پی برده و به همین دلیل در آینده نزدیک شاهد بهبود وضعیت و توجه بیشتر به این حوزه خواهیم بود.

دهستانی همچنین با تاکید بر جبران عقب ماندگی‌ها در حوزه روابط ‌عمومی و اطلاع رسانی گفت: در این راستا ایجاد یک جریان مستمر، هدفمند و منسجم در فضای روابط عمومی استان با هدایت روابط عمومی استانداری یزد راهگشا خواهد بود.

وی بر حضور روابط عمومی‌ها در شورای معاونان دستگاه‌ها و ادارات برای انتقال اطلاعات و ایده های اساسی و راهبردی به مردم و امیدآفرینی در جامعه هدف ایجاد یک جریان منسجم و هدفمند در این حوزه تاکید کرد.

دهستانی با اظهار امیدواری نسبت به خروجی مطلوب طرح های اجتماعی استان یادآور شد: فارغ از لزوم انجام اقدامات عملی برای امیدآفرینی به جامعه به ویژه در حوزه های معیشتی، نباید از کارکردهای رسانه‌ و روابط عمومی برای ایجاد امید در مردم غافل شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد اضافه کرد: این موضوع جزو وظایف دستگاه‌های اجرایی و مدیران بوده و بخشی از آن نیز به شرایط کشور و اتخاذ تصمیمات کلان در حاکمیت بستگی دارد.

دهستانی با ابراز امیدواری نسبت به اجرای موفق ۲ طرح «نام» و «مرکز نوآوری اجتماعی» گفت: در این راستا صاحب‌نظران و مجموعه روابط عمومی های استان می‌توانند با همکاری در تکمیل این طرح‌ها باعث ایجاد انگیزه و امید مضاعف در جامعه شوند.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از بازخوردها و نظرات مردمی در طرح‌های اجتماعی استان افزود: بر این اساس طرح‌های نام و مرکز تحول پس از اعلام عمومی و دریافت نظرات مختلف صاحب‌نظران، نخبگان و مردم اجرایی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در ادامه از «نشاط اجتماعی، امیدآفرینی و مردم محوری» به عنوان سه رویکرد مهم استان در برگزاری مراسم دهه مبارک فجر نام برد و گفت: به همین منظور دستاوردهای ۴۶ ساله انقلاب اسلامی ارائه و گروه های مختلف مردمی در برگزاری برنامه‌ها و جشن‌ها مشارکت خواهند کرد.


منبع خبر:
شارا
/ معاون استاندار یزد: میزان توجه به روابط عمومی از شاخص‌های
ارزیابی مدیران است

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=21440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.