• امروز : چهارشنبه - ۱ اسفند - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 19 February - 2025
0

مدیریت بحران: حفاظت از اعتبار برند شما

  • کد خبر : 21551
  • 10 بهمن 1403 - 9:39
مدیریت بحران: حفاظت از اعتبار برند شما

مدیریت بحران /

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط عمومی معمولاً بر داستان‌سرایی مثبت متمرکز است، اما برندهای کوچک در بخش خانه و لوازم خانگی باید برای مدیریت بحران‌ها نیز آماده باشند، به ویژه زمانی که اوضاع به اشتباه پیش می‌رود.

فراخوان‌های محصول، مشکلات کنترل کیفیت یا حتی مسائل مربوط به خدمات مشتری می‌تواند به اعتبار برند آسیب وارد کند، اگر به درستی مدیریت نشود.

داشتن یک طرح روابط عمومی بحران برای محافظت از تصویر برند و حفظ اعتماد مصرف‌کننده امری ضروری است.

برای مثال، یک برند کوچک که با مشکل کیفیت محصول مواجه است باید سریع و شفاف عمل کند.

اطلاع‌رسانی به مشتریان، ارائه راه‌حل‌ها و نشان دادن تعهد شرکت برای اصلاح وضعیت می‌تواند به حداقل رساندن آسیب به شهرت برند کمک کند.

ارتباطات فعال و شفاف نشان می‌دهد که برند قابل اعتماد و مسئولیت‌پذیر است و می‌تواند در حفظ وفاداری مشتریان در زمان بحران مؤثر باشد.


منبع خبر:
شارا
/ مدیریت بحران: حفاظت از اعتبار برند شما

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=21551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.