تغییرات برندینگ اوپن ای آی / شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || اوپن ای آی به تازگی تغییرات بزرگی در برند خود ایجاد کرده است، که شامل لوگو، فونت و پالت رنگ جدید است. لوگو جدید نسبت به نسخه قبلی تفاوتهای ظریفی دارد، مانند فضای بزرگتر در مرکز و خطوط تمیزتر. هدف از این تغییرات، ارائه هویت بصریای ارگانیکتر و انسانیتر است.
به گزارش شارا به نقل از Wallpaper، فونت جدید اوپن ای آی به نام “OpenAI sans” (اوپنایآی سنس)، ترکیبی از دقت هندسی و عملکردی با شخصیت گرد و دلپذیر است. این فونت برای کلمهنویسی اوپن ای آی استفاده میشود که در آن حرف “O” با ظاهری گرد و داخلی غیر کامل طراحی شده تا دقت رباتیک را تعدیل کرده و حس انسانیتری ایجاد کند.
در طراحی لوگو و فونت جدید، تیم طراحی داخلی اوپن ای آیبه رهبری ویت مولر و شانون یاگر نقش داشتند. این تیم از ابزارهای هوش مصنوعی مانند دالای و چتجیپیتی در کنار تخصصهای انسانی خود استفاده کرد تا به خلق برندی نوآورانه و در عین حال انسانی دست یابد.
منبع خبر:
شارا
/ تغییرات برندینگ اوپنایآی: لوگو و فونت جدید
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.