معاون سازمان صدا و سیما و رییس ساترا اعلام کرد: سازمان صدا و سیما در دوره تحولی به شبکه نمایش خانگی به چشم رقیب نگاه نمیکند و برای تبلیغ محصولات مناسب و مورد پسند خانوادهها آمادگی دارد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، نشست هم اندیشی و هم افزایی در راستای تسهیل گری و خود تنظیم گری مقررات رسانههای صوت و تصویر فراگیر و برگزاری انتخابات مجمع رصتا مازندران پیش از ظهر امروز به میزبانی صدا و سیمای مرکز مازندران در ساری برگزار شد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در این نشست از آمادگی این سازمان برای همکاری با صاحبان ایدههای نوآورانه و خلاق در حوزه صدا و تصویر خبر داد و گفت: در دوره تحول سازمان صدا و سیما، زمینههای همکاری سازمان صدا و سیما با سکوهای دارای مجوز از ساترا فراهم شده است. سازمان صدا و سیما در دوره تحولی به شبکه نمایش خانگی به چشم رقیب نگاه نمیکند و برای تبلیغ محصولات مناسب و مورد پسند خانوادهها آمادگی دارد.
سعید مقیسه با تاکید بر اینکه فضای مجازی فرصت بسیار گستردهای را در دنیای امروز برای مخاطب ایجاد کرده، گفت: از ایدههای سرمایه گذاری در این حوزه حمایت میکنیم.
مقیسه خاطر نشان کرد: ایجاد سکوهای جدید صوتی و تصویری میان ایران با هر کشوری به شکل جداگانه نیز از دیگر برنامههای حمایتی ساترا با هدف توسعه تنظیمگری بین الملل است که به زودی انجام میشود.
در ادامه حسین زارعی مدیر کل صدور مجوز و امور رسانه های ساترا با بیان اینکه ۵۳۶ عضو از سکوهای صوتی و تصویری فراگیر دارای مجوز، عضو مجمع رصتا هستند گفت: تاکنون ۴ مجمع استانی در خراسان رضوی، گیلان، قم و اینک در مازندران تشکیل شد.
وی تعداد رسانههایی که در مازندران مجوز ساترا دارند را ۸ رسانه اعلام و تصریح کرد: برخی از رسانههای مازندران هنوز به جرگه تنظیم گری ساترا نپیوستند.
برخی از مدیران رسانههای صوت و تصویر حاضر در این نشست هم، نقض قانون کپی رایت و کافی نبودن منابع حمایت مالی از رسانههای صوت و تصویر فراگیر استانی را از جمله مهمترین مسایلی دانستند که نیازمند بازنگری و تسهیل گری است.
در پایان این نشست نیز انتخابات مجمع رصتا استان مازندران برگزار شد.
منبع خبر: ساترا / آمادگی مشارکت صدا و سیما در تبلیغ محصولات صوت و تصویر فراگیر
و شبکه نمایش خانگی
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.