• امروز : شنبه - ۲ فروردین - ۱۴۰۴
  • برابر با : Saturday - 22 March - 2025
2

نقش ارتباطات داخلی در مدیریت تغییر

  • کد خبر : 23106
  • 22 بهمن 1403 - 11:39
نقش ارتباطات داخلی در مدیریت تغییر

نقش ارتباطات داخلی / استراتژی‌های ارتباطات داخلی قوی می‌توانند در این شرایط به کارکنان کمک کنند تا در جریان تغییرات قرار بگیرند، انگیزه‌مند بمانند و با اهداف شرکت همسو شوند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || تغییر در هر سازمانی اجتناب‌ناپذیر است، چه به‌واسطه معرفی فناوری‌های جدید، تغییرات ساختاری، یا تغییرات استراتژیک. اما تغییر می‌تواند برای کارکنان گیج‌کننده و ناراحت‌کننده باشد، به خصوص زمانی که به درستی اطلاع‌رسانی نشود.

استراتژی‌های ارتباطات داخلی قوی می‌توانند در این شرایط به کارکنان کمک کنند تا در جریان تغییرات قرار بگیرند، انگیزه‌مند بمانند و با اهداف شرکت همسو شوند.

ارتباطات در زمان تغییر:
هنگامی که یک تغییر عمده در حال اجرا است، مثل ادغام، خرید یا تغییر در رهبری، ارتباطات داخلی باید شفاف، فعال و همدلانه باشد.

رهبران باید دلایل تغییر، تأثیرات پیش‌بینی‌شده و نحوه حمایت از کارکنان در طول این فرآیند را روشن کنند.

به‌روزرسانی‌های منظم، جلسات پرسش و پاسخ، و انجمن‌های باز می‌توانند به کاهش اضطراب و تقویت حس امنیت در کارکنان کمک کنند.

تأکید بر «چرا»:
تغییر زمانی راحت‌تر پذیرفته می‌شود که کارکنان دلیل پشت آن را درک کنند. انتقال چشم‌انداز بلندمدت تغییر به کارکنان کمک می‌کند تا ببینند نقش‌های فردی آن‌ها چگونه با اهداف بزرگتر هماهنگ است.

این هم‌راستایی، حس هدف را ایجاد می‌کند و کارکنان را به پذیرش روش‌های جدید کاری تشویق می‌کند.


منبع خبر:
شارا
/ نقش ارتباطات داخلی در مدیریت تغییر

تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=23106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.