مهمترین گامها شامل مشخص کردن پیامهای هماهنگ، استفاده از لحن همدلانه و آرام، و پذیرش شفاف مسئولیتها هستند.
همچنین، برای جلوگیری از بحران باید ارتباطات باز و روشهای پیشگیرانه داشته باشید.
بررسی نحوه مدیریت بحران توسط برندهای دیگر نیز میتواند به شما در طراحی استراتژی مؤثر کمک کند.
تدوین طرح ارتباطی بحران بر اساس تجربیات گذشته و واکنشهای مناسب، کلید موفقیت در مواقع بحرانی است.
منبع خبر:
شارا
/ چگونه یک طرح ارتباطی بحران ایجاد کنیم؟
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.