• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار: 1512اخبار امروز : 0
3

حضور زنان در ورزشگاه‌ اولویت است اما باید فرهنگسازی کرد

  • کد خبر : 2587
  • 03 شهریور 1401 - 19:49
حضور زنان در ورزشگاه‌ اولویت است اما باید فرهنگسازی کرد

تهیه کننده برنامه «ورزشگاه» می گوید: قطعا حضور زنان در ورزشگاه‌ها از اولویت بالایی برخوردار است اما برای تحقق بهتر این مهم، باید امکانات و فرهنگ را بالا برد.

«ورزشگاه» یک برنامه ترکیبی زنده در حوزه ورزش است که تمامی رویدادهای رشته‌های ورزشی کشور را پوشش می‌دهد. این برنامه در هر قسمت با دعوت از مهمانان (ورزشکاران، قهرمانان، کارشناسان، مسؤولان و…) موضوع روز و مهم ورزش را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

«ورزشگاه» به تهیه کنندگی پژمان ماندگاری و اجرای حافظ کاظم زاده از شبکه پنج روی آنتن می‌رود.

پژمان ماندگاری، تهیه کننده ورزشگاه در گفت‌وگو با ایسنا درباره این برنامه اظهار کرد: «با توجه به شروع لیگ برتر، هدف برنامه ورزشگاه سرعت در انعکاس اخبار و بازتاب آن است. همچنین با توجه به بازگشت هواداران به ورزشگاه، فرهنگ سازی برای تماشا کردن فوتبال در ورزشگاه‌ها از اولویت این برنامه محسوب می‌شود.»

او در ارتباط با حضور بانوان در ورزشگاه ها و اقدامات این برنامه در این راستا خاطرنشان کرد: «قطعا حضور زنان در ورزشگاه‌ها از اولویت بالایی برخوردار است. هرچند برای تحقق بهتر این مهم، باید در زمینه امکانات داخل ورزشگاه‌ها و همچنین بالا بردن فرهنگ تماشای فوتبال و تماشاگران اقداماتی صورت گیرد.»

ماندگاری اضافه کرد: «از آنجا که در بازی‌های ملی، افراد یک تیم واحد را تشویق می‌کنند، حضور بانوان در ورزشگاه ها نیز راحت‌تر است اما در بازی‌های باشگاهی ما باید به فرهنگ لازم برسیم تا بتوانیم با آرامش و بدون فحاشی کردن فوتبال را تماشا کنیم.»

در این زمینه بخوانید:

نخستین حضور بانوان در بازی‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی

حضور زنان در ورزشگاه‌ اولویت است اما باید فرهنگسازی کرد
نمایی از دکور برنامه ورزشگاه

این تهیه کننده در ارتباط با ویژه برنامه جام جهانی بیان کرد: «ویژه برنامه جام جهانی نیز مانند آنچه در سال ۲۰۱۸ داشتیم، از دو روز قبل از افتتاحیه بازی ها پخش خواهد شد.»

او با اعلام اینکه همزمان با شروع لیگ برتر، شاهد تغییر دکور ورزشگاه هستیم، در این زمینه گفت: «قرار بود تغییر دکور با شروع لیگ هم زمان باشد اما متاسفانه اتفاق نیفتاد اما به زودی شاهد تغییر دکور خواهیم بود. همچنین به مناسبت جام جهانی نیز یک تغییر دکور دیگر نیز خواهیم داشت.»

ماندگاری در ارتباط با تمرکز این برنامه حول محور فوتبال گفت: «تیم برنامه ساز تمام تلاش خود را جهت پرداختن به تمام رشته‌های ورزشی می‌کند و نمی توان گفت «ورزشگاه»، تنها به مسئله فوتبال می‌پردازد.»

او درباره رویکرد این برنامه در قبال حواشی ورزش هم اظهار کرد: «برنامه «ورزشگاه» به حواشی می‌پردازد اما به شکلی که در انتها به مخاطب و ورزش کشور کمک کند و نتیجه‌گیری مثبتی داشته باشد.»

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=2587

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.