بازار جهانی ابزارهای روابط عمومی / با این حال، کمبود نیروی متخصص در این حوزه ممکن است کمی رشد را محدود کند. همچنین، نفوذ اینترنت پرسرعت و گسترش رایانش ابری فرصتهای جدیدی برای توسعه این بازار فراهم کرده است. در میان بخشهای مختلف، ابزارهای انتشار (Publishing Tools) بیشترین سهم بازار را در سال ۲۰۲۳ به خود اختصاص دادهاند و این روند در آینده ادامه خواهد داشت. این ابزارها به دلیل تقاضای بالا برای محتوای چندرسانهای از جمله ویدئوها و گرافیک در حال رشد هستند.
در حوزه کاربردها، بخش رسانههای آنلاین با توجه به تاکید بیشتر بر داستانگویی و محتوای مبتنی بر روایت، پیشبینی میشود بالاترین نرخ رشد را داشته باشد. مدلهای میزبان (Hosted) نیز به دلیل مقیاسپذیری و مقرون به صرفه بودن پیشبینی میشود بیشترین رشد را از آن خود کنند.
در سال ۲۰۲۳، بخش خردهفروشی و کالاهای مصرفی بیشترین سهم بازار جهانی ابزارهای روابط عمومی را داشته است، که به دلیل استفاده گسترده از استراتژیهای روابط عمومی مبتنی بر داده برای شخصیسازی ارتباطات و بهینهسازی کمپینها است. منطقه آسیا-پاسفیک نیز بیشترین سهم بازار را در سال ۲۰۲۳ داشت و انتظار میرود در آینده نیز رشد قابل توجهی داشته باشد.
شرکتهای بزرگی همچون Agility PR Solutions، Business Wire Inc، Cision AB و Meltwater Inc با استراتژیهایی مانند معرفی محصولات جدید و همکاریها در حال افزایش سهم خود از بازار جهانی ابزارهای روابط عمومی هستند.
منبع خبر:
شارا
/ بازار ابزارهای روابط عمومی با نرخ رشد ۱۰٫۱ درصدی در حال
توسعه است
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.