• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار: 1481اخبار امروز : 0
5

توضیحات – اصلاحیه ؛ خبر زایمان همسر مدیر منطقه رضویه آموزش و پرورش کل خراسان رضوی

  • کد خبر : 2855
  • 07 شهریور 1401 - 12:40
توضیحات – اصلاحیه ؛  خبر زایمان همسر مدیر منطقه رضویه آموزش و پرورش کل خراسان رضوی

پیرو خبر منتشر شده در هفته گذشته در این سایت خبری، اصلاحیه خبر و توضیحات تکمیلی منتشر می گردد.

به اطلاع رسانه‌های خبری و فعالان حوزه ارتباطات و رسانه‌ها می‌رساند، در خبری که هفته پیش در سایت و رسانه‌های فضای مجازی مرتبط با نشان سایت خبری رسمی “ارتباطات و رسانه‌ها” منتشر شد،  اشتباه سهوی و نگارشی در کپی کردن عنوان و متن خبر رخ داده بود که بنا بر قانون مطبوعات و اخلاق حرفه ای رسانه ای ضمن اصلاح اشتباه موردنظر، این مهم به اطلاع خوانندگان گرانقدر می‌رسد.
شایان ذکر است در نسخه اولیه خبر که به نقل از سایت های خبری منعکس شده بود در عنوان و تیتر خبر به اشتباه عنوان “همسر مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی” به جای “همسر مدیر منطقه رضویه آموزش و پرورش کل استان خراسان رضوی”
درج شده بوده است.
شایان ذکر است در بدنه و متن اصلی خبر با ارجاع دقیق عینا متن خبر اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی منتشر شده است و صرفا تیتر مطلب اشتباه سهوی نگارشی داشته است.
از مخاطبان عزیز و مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به سبب این اشتباه که صرفا در عنوان خبر بوده است پوزش می‌طلبیم.
شایان ذکر است نقد یاد شده در این رسانه صرفا به رویه نامعمول درج خبر زایمان یک مدیر در محل تیتر یک یک پورتال دولتی توسط مدیر روابط عمومی بوده و اصلا ماهیت
مدیر کل یا مدیر بودن نامبرده مد نظر نبوده است. البته دقایقی بعد از تذکر رسانه ها خبر مورد نظر از خروجی پورتال آموزش و پرورش کل خراسان رضوی حذف شده است.
با توجه به قانون مطبوعات مستدعی است در صورتی که رسانه ای به طور رسمی به نقل از این رسانه خبر مورد نظر را با عنوان اشتباه منعکس کرده است، نسبت به جابجایی کلمه “کل” و اضافه کردن “منطقه رضویه” در تیتر مورد نظر اقدام نماید.

تحریریه سایت خبری ارتباطات و رسانه ها

لینک کوتاه : https://ertebatatoresaneha.ir/?p=2855

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.