شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در دنیای امروز، تقریباً برای هر کاری یک اپلیکیشن وجود دارد؛ از پرداخت هزینه پارکینگ گرفته تا رزرو وقت پزشک. گوشیها و کامپیوترها پر از اپلیکیشنهایی شدهاند که گاهی فراموش میکنیم کدامیک واقعاً مفید هستند و کدامیک باید حذف شوند. استفاده از اپلیکیشنهای مناسب میتواند به شما کمک کند تا سریعتر بهروز شوید، ایدههای جدید تولید کنید و کارهای اداری را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهید.
در اینجا چند اپلیکیشن که میتوانند زندگی در دنیای روابط عمومی را کمی آسانتر کنند، آورده شده است:
اپلیکیشنهای روزنامه
منابع خبری قابلاعتماد برای اطلاع از اخبار فوری اهمیت زیادی دارند. همه رسانههای بزرگ مانند گاردین، سان، فایننشال تایمز و تایمز، اپلیکیشنهای اختصاصی خود را دارند. بن رو، مشاور ارشد ارتباطات در Definition میگوید: “اپلیکیشن تایمز اپلیکیشن مورد علاقه من برای اخبار صبحگاهی است و برای پیگیری تحولات در طول روز نیز عالی است.”
ریدلی
این اپلیکیشن با اشتراک ماهانه به شما امکان دسترسی به مجموعهای از مجلات را میدهد. رو میگوید: “Readly برای شناسایی فرصتهای رسانهای در مجلات مصرفی و تجاری عالی است.”
ایکس
بسیاری از روزنامهنگاران هنوز به شدت به X وابستهاند تا اخبار را به اشتراک بگذارند، ارتباط برقرار کنند و سرنخها را پیدا کنند. آنتونی بور، روزنامهنگار سابق Burr Media و فعال روابط عمومی میگوید: “این جایی است که اکثر متخصصان رسانه برای یافتن موضوعات پرطرفدار و اطلاع از آنچه بر گفتوگوی جهانی غالب است، جستجو میکنند.”
آسانا
اگر پروژهها یا کمپینهای زیادی در دست دارید، Asana میتواند به شما کمک کند تا همهچیز را سازماندهی کنید. رو میگوید: “Asana به من کمک میکند تا وظایف و گردش کارها را در یک مکان نگهدارم و مطمئن شوم که میتوانم همهچیز را بهطور مؤثر مدیریت کنم.”
بلوسکای
برای بسیاری از روزنامهنگارانی که X را ترک کردهاند، Bluesky یک جایگزین محبوب شده است. الکس وارن، مدیر Wildfire میگوید: “برای فعالان روابط عمومی که به دنبال ارتباط با روزنامهنگاران در فضایی جذابتر و خلوتتر هستند، Bluesky به سرعت در حال تبدیل شدن به یک پلتفرم محبوب است.”
سابستک
Substack مکانی عالی برای یافتن نویسندگان و روزنامهنگارانی با زمینههای تخصصی است. این اپلیکیشن برای ایجاد ارتباط و فهم علایق روزنامهنگاران و پیشنهادهایی که میپذیرند، بسیار مفید است.
لینکدین
شاو میگوید: “لینکدین یکی از مهمترین اپلیکیشنهای من است. برای جستجو درخواستهای رسانهای و برقراری ارتباط با روزنامهنگاران هدف، این ابزار بسیار مفید است. و در حالی که پلتفرمهای دیگری مانند Bluesky و Substack محبوبیت بیشتری پیدا کردهاند، لینکدین هنوز محبوبترین شبکه برای ارتباط با مشاغل و آژانسهاست.”
سمراش
برای نظارت بر رتبهبندی وبسایت و تجزیهوتحلیل رقبا، SEMrush گزینهای بسیار مؤثر است. ریچاردسون میگوید: “این ابزار به شما کمک میکند تا موضوعاتی را که باید در مورد آنها بنویسید پیدا کنید و به شما نشان میدهد که رقبا برای چه چیزی رتبهبندی میشوند. این ابزار برای برنامهریزی استراتژیهای کمپین روابط عمومی و بازاریابی بسیار مفید است.”
این اپلیکیشنها میتوانند ابزارهای مؤثری در دنیای روابط عمومی باشند و به شما در مدیریت کارها و یافتن فرصتهای جدید کمک کنند.
منبع انگلیسی: pa.media
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
منبع خبر:
شارا
/ بهترین اپلیکیشنها برای فعالان روابطعمومی
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.