شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || مجله تایم در تاریخ ۲۰ مه ۲۰۲۵، نخستین فهرست TIME100 نیکوکاران را منتشر کرد که به چهرههای برجسته و منحصر به فردی میپردازد که آینده بخشش و خیریه را شکل میدهند. این شماره ویژه فعالیتهای بشردوستانه، شامل جلد جهانی است که به دیوید بکهام، فوتبالیست حرفهای سابق، کارآفرین و نیکوکار اختصاص یافته و مصاحبهای مفصل با او ارائه شده است.
جسیکا سیبلی، مدیر اجرایی مجله تایم، در این باره گفت: «اولین فهرست ۱۰۰ نفر برتر نیکوکاری تایم، افراد و ایدههایی را که آیندهی بخشش را شکل میدهند، برجسته میکند. در این لحظه سرنوشتساز، مفتخریم که از کسانی که چشماندازشان تعریف جدیدی از رهبری هدفمند و الهامبخش اقدامات جمعی برای پیشرفت جامعه است، تجلیل کنیم.»
سم جیکوبز، سردبیر تایم، در نامهای به خوانندگان بیان کرد:
«۲۱ سال پیش، رویداد سالانه TIME100 را با این باور آغاز کردیم که افراد قدرت تغییر جهان را دارند. این مجموعه را به حوزههایی گسترش دادهایم که میتوانند آینده ما را به طور قابل توجهی شکل دهند؛ از جمله هوش مصنوعی، تغییرات اقلیمی، سلامت و اکنون امور خیریه. در حالی که نهادهای جهانی زیر فشار انتقادند و دولتها جاهطلبیهای خود را معکوس میکنند، امور خیریه در حال پرکردن خلأهای موجود است. رهبران جدید امور خیریه، که بسیاری از آنها به موفقیتهای بزرگ عادت کردهاند، مشتاقند که تأثیر واقعی خود را ببینند و اکنون این تأثیر را مشاهده میکنند.»
برخی از چهرههای برجسته در فهرست نیکوکاران TIME100 ۲۰۲۵:
هنرمندان و مدافعان: شاهزاده ویلیام و کاترین، اپرا وینفری، دالی پارتون، لین-مانوئل میراندا، خوزه آندرس، اریک چیف کرز، آیشا کوری، جان گرین، کریستی ترلینگتون برنز، پترا نمکووا، مایکل شین، ریچارد کرتیس، لنی هنری، ماریسکا هارگیتای و دیگران.
ورزشکاران: دیوید بکهام، بیلی جین کینگ، استفن کری، تونی هاوک.
رهبران کسبوکار و سرمایهگذاران: ملیندا فرنچ گیتس، مایکل بلومبرگ، مایکل دل و سوزان دل، کن گریفین، آلیکو دانگوت، ویلیام سی. رودین، جک ما، سیلوان آدامز، عبدالعزیز الغریر، میشل کانگ، نیکیل کاماث، استریو ماسیویا، بایرون تروت، تینا تروت، فیل نایت، رابرت اف. اسمیت و دیگران.
رهبران علم، فناوری و نوآوری: دکتر کریستوس کریستو (رئیس بینالمللی پزشکان بدون مرز)، استیو بالمر و کانی بالمر، داستین موسکوویتز و کاری تونا، دیوید بونت، پاتریک کالیسون، جف اتوود، تیم گیل، اسکات میلر و دیگران.
درباره تایم:
تایم یک برند رسانهای جهانی با بیش از ۱۰۲ سال سابقه است که از طریق مجله نمادین و پلتفرمهای دیجیتال خود مخاطبانی بیش از ۱۲۰ میلیون نفر در سراسر جهان دارد. این برند با دسترسی بینظیر به تأثیرگذارترین افراد جهان، مأموریت دارد داستانهای اساسی افراد و ایدههایی را روایت کند که جهان را شکل میدهند و بهبود میبخشند.
تایم شامل بخشهای متنوعی چون TIME Studios (فیلم و تلویزیون)، TIME for Kids (اخبار و سواد رسانهای کودکان)، Red Border Studios (محتوای برنددار)، و TIME CO2 (پایداری و اقدامات اقلیمی) است.
نویسنده: شارا
تاریخ: ۲۰ مه ۲۰۲۵
منبع انگلیسی: مجله تایم
منبع فارسی: شارا
#روابط_عمومی_در_متن
#سال_هوش_مصنوعی
انتهای پیام/
تمامی حقوق گردآوری و تالیف خبر متعلق به ناشر اصلی آن که در لینک فوق به آن اشاره شده است می باشد. در صورت نیاز به ارسال جوابیه یا توضیح تکمیلی برای مطلب منتشر شده صرفا از طریق مرجع اصلی خبر اقدام نمایید.